جیک پل در چند سال گذشته به عنوان یک بوکسور بسیار معروف شده است زیرا در حال حاضر با رکورد 3-0 با آخرین پیروزی خود مقابل نیت رابینسون افتخار می کند. پاول توانست با آسودگی نسبی رابینسون را ناک اوت کند و از زمان پیروزی بزرگ او ، نام های بزرگ زیادی سعی داشتند که پل را برای مبارزه به چالش بکشند. در این مرحله ، جیک می تواند با هرکسی که بخواهد مبارزه کند و باید عاقلانه نقاط خود را انتخاب کند ، زیرا نمی خواهد اولین ضرر خود را به طرز شرم آور متحمل شود.

آخرین مبارزی که پل را به چالش کشید ، کسی نیست جز بوکسور سابق آنتونیو تارور. تارور در حال حاضر 52 ساله است ، به این معنی که 29 سال بزرگتر از پل است. صرف نظر از این ، تارور در حالی که با TMZ صحبت می کرد ، خاطرنشان کرد که قطعاً می تواند پول را به پولش بداند.

تارور قبل از احترام گذاشتن به پاول گفت: “اگر می خواهید در بازی مشروعیت کسب کنید ، با کسی با یک نام مبارزه کنید! من می خواهم با او بجنگم ، زیرا می خواهم به او نشان دهم که سطح این امر وجود دارد.” وقتی به توانایی جیک پاول نگاه می کنید ، دیوانه خواهید شد که باور نکنید او بسیار بهتر از حد آمار 3-0 است. “

در حالی که باید دید آیا پل در این مبارزه شرکت می کند یا خیر ، مطمئناً جالب است که او را با شخصی با تجربه واقعی بوکس بجنگد. در نظرات زیر به ما بگویید چه کسی برنده این مسابقه است.

جیک پل

Rich Graessle / Icon Sportswire از طریق گتی ایماژ

[Via]