Klay Thompson به راحتی یکی از بهترین تیراندازانی است که در NBA بازی کرده است و وقتی در زمین بازی است ، NBA یک لیگ جالب تر است. متأسفانه ، تامسون در فصل گذشته نتوانست به دلیل مصدومیت در ACL بازی کند. قرار بود در یک ماه دیگر ، تامپسون به همراه هم تیمی های خود از گلدن استیت واریورز به زمین مسابقه برود ، جایی که تیم شانس زیادی برای تبدیل شدن دوباره به مدعی عنوان دارد. در یک رویداد ویرانگر ، این اتفاق دیگر رخ نخواهد داد زیرا تامپسون اخیراً در طی یک جلسه تمرین آشیل خود را پاره کرده است.

کلی تامپسون

عزرا شاو / گتی ایماژ

این یک ضربه وحشتناک برای تامپسون ، جنگجویان و طرفداران بسکتبال در همه جا است زیرا اکنون به این معنی است که تیرانداز مجبور است یک فصل کامل دیگر را از دست بدهد. با بازگشت او ، دو سال از فعالیت NBA برکنار خواهد شد ، این بدان معناست که راه بهبود بسیار دشوارتر خواهد بود.

به دنبال انتشار خبر مصدومیت وی ، هواداران و اعضای جامعه NBA با انتشار توئیتر حمایت خود را از این بازیکن ابراز داشتند. هیچ کس هرگز نمی خواهد ببیند که چنین بازی وحشتناکی با یک بازیکن روبرو شده است و همانطور که می بینید ، همه آرزوی بهبودی سریع و موثر را دارند.