یک دقیقه می گذرد که میک میل با تحسین خود آلبوم کامل استودیویی را رها کرده و از آن صرف نظر کرده است مسابقات قهرمانی پروژه به طور عمده 2018 را بسته است. افتخار آوازهایی مانند “Going Bad” با Drake ، “On Me” با Cardi B ، “What’s Free” با Jay-Z و Rick Ross ، “Uptown Vibes” با Fabolous و Anuel AA ، البته در مورد حضور مهمان در Future ، Roddy چهارمین آلبوم استودیویی Meek ، Ricch ، Young Thug ، 21 Savage ، Jeremih و … بلافاصله به عنوان بازگشت به شکل مورد استقبال قرار گرفت.

مسابقات قهرمانی آسیاب نرم

استیون فردمن / گتی ایماژ

چند هفته پیش ، میک میل تأیید کرد که قصد دارد آلبوم جدیدی را قبل از پایان سال منتشر کند و با توجه به اینکه این روزها پروژه ها به چه سرعتی وارد می شوند ، تمایل داریم او را باور کنیم. اگر کلمه وی به تنهایی برای اغوای کافی نبود ، این آخرین قولی را که اخیراً در توییتر داده شده ، در نظر بگیرید که نشان می دهد یک “چهار بسته” در راه است.

متأسفانه ، هیاهوی پیرامون موسیقی جدید او تحت الشعاع درگیری های اخیر قرار گرفت ، موضوعی که در پی تلاش وی برای افزایش صلح در شهر فیلادلفیا ، متولد شد. نظرات او در نهایت خشم خواننده رپ محلی پوندساید پاپ را به دنبال داشت ، که از التماس کرد که میک “یک طرف را انتخاب کند” و او را در جریان پخش مستقیم اینستاگرام از فیلادلفیا شمالی ممنوع کرد. طبیعتاً ، میک میل با شور و اشتیاق به این ممنوعیت پاسخ نداد ، در عوض تصمیم به اعلام مالکیت کل کلاه فیلدلفیا گرفت – ادعایی که برخی انتقاد کردند که ضد شهودی در کارزار اولیه او برای سرکوب خشونت است.

به نظر می رسد که میک میل شاید خود را با حواس پرتی های ابدی شبکه های اجتماعی همراهی کرده و تصمیم گرفته است قبل از انتشار بزرگ خود ، استراحت کوتاهی کند. “من تا جمعه که موسیقی بیرون آوردم غیرفعال می کنم !!!!!!” او می نویسد. اگرچه مشخص نیست که آیا او واقعاً از این جبهه پیگیری خواهد کرد یا خیر ، طرفداران می توانند با دانستن اینکه چهار آهنگ Meek Mill جدید برای ضربه زدن در جمعه آینده دارند ، آرام بگیرند – آیا از شنیدن آنها هیجان زده اید؟