هفته گذشته برای Baltimore Ravens یک هفته دشوار بود زیرا تعداد زیادی از بازیکنان و اعضای کادر مربیگری آزمایش COVID-19 مثبت بودند. در حقیقت ، Ravens قرار بود امروز در برابر Pittsburgh Steelers به ​​میدان برود اما به دلیل تعداد زیادی از بازیکنانی که ویروس را از بین می برند ، مشخص شد که NFL باید بازی را برای یکشنبه برنامه ریزی کند.

خوب ، اکنون به نظر می رسد NFL می تواند این بازی را کاملاً به یک هفته جدید منتقل کند زیرا اخیراً توسط ایان راپوپورت از شبکه NFL گزارش شده است که لامار جکسون اکنون در میان بازیکنان Ravens با ویروس است.

امروز چهار بازیکن دیگر Ravens از نظر ویروس مثبت بودند و جکسون در آن گروه قرار گرفت. اوایل امروز مشخص شد که یکی دیگر از کارمندان نیز آزمایش مثبت داشته است. این خبر وحشتناک برای Ravens است زیرا مسابقه هفته 12 آنها برابر فولاد اکنون کاملا در معرض خطر است. نیازی به گفتن نیست ، لیگ گفته است که این سختگیری در مورد تیم هایی است که از دستورات COVID سرپیچی نمی کنند ، این بدان معناست که Ravens ممکن است مجبور به انتخاب یک پیش نویس یا حتی بازپرداخت شوند.

برای به روزرسانی بیشتر در مورد این داستان در حال توسعه همراه باشید زیرا مطمئن خواهیم بود که آنها را برای شما به ارمغان خواهیم آورد

لامار جکسون

پاتریک اسمیت / گتی ایماژ