هفته عجیبی برای رپرها بوده است. ابتدا ، ما راجع به دستگیری کازانوا به دلیل ادعای ارتباط خود با ملت لچک ناپذیر گوریل شنیدیم سپس G Herbo به اتهام کلاهبرداری دستگیر شد. در اوایل امروز مشخص شد که جی هربو در این اتهامات بی گناه است و او ظاهراً در انتظار فرزند با دوست دخترش ، تینا ویلیامز است.

اطلاعات دیگری که توجهات زیادی را به خود جلب کرده است مادر کودک هرب است. جیسون ماینر ، خبرنگار شیکاگو تریبون ، دادستانانی را که به عنوان شاهد پرونده معرفی شده اند ، فاش کرد. و گرچه اطلاعات زیادی در مورد دلیل درگیر شدن او در این پرونده وجود نداشته است ، اما نام او در توییتر رواج پیدا کرد. “لعنتی آری” در حالی که مردم حدس می زدند آیا او می خواهد پدر پسرش را “بدزد” ، به یکی از موضوعات پرطرفدار در سایت تبدیل شد.

وی نوشت: “من به دلیل زمانبندی رابطه به دادگاه احضار شدم. من نمی توانم گه را بگویم زیرا من گه را نمی دانم. دیگر آن را امتحان نکن”.

در بحبوحه این جنجال ، Moneybagg Yo خود را در مرکز واکنش های جنجالی آهنگی که پیش نمایش کرده بود ، پیدا کرد. در مورد این آهنگ ، او به BM خود در غزلی اشاره می کند که بعداً آن را نادیده گرفت. اما این غزل در مورد کشا بود که توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرد. “فقط در یک نفر سه نفری بود ،” آری “را خرد می کرد ،” کشا “را می بوسید”.

وی در توئیتر خود نوشت: “Yall dumb asf” Kesha “نام دیگر است یا همانند Wochart” WocKesha “را نوشید.” “من نود به او بی احترامی می کنم.”

بعداً آری به نقل از این توییت نوشت: “عزیزم عزیزم” ، شایعات تقسیم آنها را بست.

وی در توییتی نوشت: “او در مورد زن دیگری صحبت نمی كرد. او می تواند به همان اندازه خلاق باشد و هر كاری را كه می خواهد بگوید. این علاقه او است و من هرگز به او نمی گویم كه چگونه موسیقی خود را ارائه دهد.

به نظر می رسد آری امروز بازی نمی کند.