كانیه وست در طی سالهای گذشته چند طرح كفش كاری نسبتاً غیرمتعارف ارائه داده است ، هرچند اخیراً كفشهای او بسیار بی قاعده می شوند. صرف نظر از این ، در حال حاضر مدل های بسیار خوبی از Yeezy در بازار وجود دارد ، از جمله Adidas Yeezy 500 که زیبایی کفش پدر را به خود اختصاص می دهد وست در سال 2017 به محبوبیت آن کمک کرد. متأسفانه ، رنگ های بسیار جدیدی وجود ندارد این شبح از اواخر ، اگرچه درست در زمان دوشنبه سایبری ، تأیید شده است که یک پیشنهاد از سال 2018 برای همه افراد دزدکی حرکت می کند.

مسیر رنگی مورد بحث مدل “Utility Black” است که در تابستان 2018 کاملاً عقب افتاده است. این ظاهری کاملاً ابتدایی و رایج است زیرا کفشی با پوشش های جیر مشکی در بالای مش مشکی در پانل های جانبی به ما تحویل داده می شود . گرچه رنگ راه ممکن است به همین اندازه منحصر به فرد باشد ، اما نمی توان انکار کرد که این یک کفش مد روز است که با لباس های مختلف مختلف بسیار زیبا به نظر می رسد.

اگر می خواهید یک جفت را به دست بگیرید ، از دوشنبه 30 نوامبر با پرداخت 200 دلار آمریکا می توانید این کار را انجام دهید. برنامه آدیداس قبلاً ثبت نام را آغاز کرده است ، بنابراین مطمئن شوید که در اسرع وقت به آنجا بروید.

آدیداس یزی 500
تصویر از طریق آدیداس
آدیداس یزی 500
تصویر از طریق آدیداس
آدیداس یزی 500
تصویر از طریق آدیداس
آدیداس یزی 500
تصویر از طریق آدیداس