Trouble پس از پاسخ به توییت Lil Duval مبنی بر اینکه آیا کسی اجازه می دهد افراد مهم دیگر با Drake رابطه جنسی برقرار کنند ، درصورتی که به معنای دریافت آیه ای از خواننده رپ است ، خبرساز شد. شخصیت آتلانتا گفت که او کاملا معامله ای را پذیرفته است که وی را در معرض انواع دلقک های رسانه های اجتماعی قرار داده است.

در حالی که دنیا همچنان مشغول کباب کردن Trouble در اینترنت است ، که از قبل ویژگی Drake را در کیف خود دارد ، رپر از یک عکسبرداری برای رفع سردرگمی فیلمبرداری کرد و اظهار داشت که او حتی همسر ندارد اما اگر داشت ، باز هم می گرفت معامله.

مشكل شروع كرد: “من سریع به بعضی از چیزها می پردازم”. “همه شما صادقانه متوجه آن شده اید. همه شما از طریق رسانه های اجتماعی زندگی می کنید ، از طریق این سایت های اجتماعی زندگی می کنید. اگر در دنیای واقعی ، هر میان وعده ، هر زن باشید ، در دنیای واقعی نیستید. ، خانم ، هرچه می خواهی صداش کنی ، من هرگز با آن سر و کار ندارم ، هر n *** a در خیابان به شما می گوید شما حتی نمی توانید به زن من دیوانه نگاه کنید. شما می دانید که گم شده اید. من سوپرمن یا هیچ یک از این گه ها نیست ، اما شما باید آجیل داشته باشید تا همچنان بوق بزنید یا به میان وعده من نگاه کنید بدون اینکه مشکلی ایجاد کند.

با این حال ، او اظهار داشت که اگر به این معنی باشد که یک ویژگی از آن خارج می شود ، به دریک اجازه می دهد یک شب در کنار شریک زندگی خود ایستاده باشد.

وی گفت: “وقتی این گه ها را گفتم ، من حتی هیچ همسری نداشتم.” “من در مورد یک میان وعده کوچک صحبت می کنم که فقط در موردش لعنتی می کنی. فکر نمی کنی من اجازه می دهم که او را برای یک آیه در Drizzy شکنجه دهد؟ وقتی که من از آن آیه میلیون ها دلار دور می کنم؟ و اگر او اسلاید کند به هر حال در DM هایش ، او رفته است؟ جهنم بله ، ما آنها را M & M می کنیم. “

آیا اجازه می دهید دریک با دخترتان سر و کله بزند؟