ویکند یکی از هنرمندان برجسته امسال است که آخرین آلبوم خود را منتشر کرد پس از ساعت ها و جلب جوایز بزرگ تقریباً در هر مراسمی. به عنوان بخشی از عرضه آلبوم خود ، بومی تورنتو کاملاً تصورات خود را دوباره تصور کرده و در هنگام حضور در فرش قرمز به دنبال یک ظاهر کوبیده و ضرب و شتم رفته و زیبایی زیبایی تیره تری به خود گرفته است.

The Weeknd به جای مدل موهایش که با دقت مراقب است ، موهایش را کوتاه نگه می دارد و به جای ظاهری طبیعی تر ، آرایش می کند تا شبیه کسی شود که کتک خورده و چند دقیقه از عمل جراحی ، کبودی و خونریزی خود می گذرد. صورت.


اما مک اینتایر / AMA2020 / گتی ایماژ

تحول در تمام سال در حال انجام است و دیشب ، هنرمند ضبط کننده مرحله دیگری از خرابی خود را معرفی کرد ، و باندینگ بند را به ظاهر خود اضافه کرد و به نظر می رسید که او فقط با یک جراحی زیبایی بینی به پایان رسیده است.

این خواننده در حالی که سه جایزه جدید خود را هنگام عکسبرداری مطبوعاتی پس از نمایش برگزار کرد ، کت و شلوار قرمز را در AMA تکان داد ، و نشانه های تیره دور چشم و باندهایی را که سر و بسیاری از صورتش را پوشانده بود نشان می داد.

آیا این می تواند ما را به سمت انتشار آلبوم استودیویی بعدی The Weeknd سوق دهد؟ چگونه او به حالت عادی بازگشت؟


اما مک اینتایر / AMA2020 / گتی ایماژ

تنها چیزی که برای گفتن باقی مانده این است که The Weeknd یکی از بهترین هنرمندان امسال بوده است و از هر فرصتی که می تواند برای شناساندن هویت خود به عنوان یک هنرمند اجرا استفاده کند. ما عاشق دیدن آن هستیم.

نظر شما در مورد ظاهر جدیدش چیست؟