شنبه شب شب نیت رابینسون یک موفقیت ناموفق در دنیای بوکس داشت زیرا توسط افرادی مانند جیک پاول کاملاً تخریب شد. باخت رابینسون در دور دوم پس از آن رخ داد که او در عرض چند ثانیه دو بار ناک اوت شد. واضح بود که او به سادگی همان تجربه پل را ندارد ، که منجر به یک نتیجه وحشتناک شد که با بسیاری از الگوهای رفتاری دنبال شد.

در طول 24 ساعت گذشته ، این الگوهای رفتاری از بین رفته اند و اکنون ، بسیاری تصمیم گرفته اند حمایت خود را از رابینسون نشان دهند. در میان این افراد ، کسی نیست جز ستاره سابق NBA ، گیلبرت آرناس ، که رابینسون را در اینستاگرام جنجالی کرد.

“شما آنجا رفتید ، ناک اوت شدید و فوری شدید [sic] میمون دوباره به آزمایشگاه برگرد اولین نفری که شما مجبور بودید از آلن ایورسون ، استفون ماربری ، بارون دیویس و من محافظت کنید ، هیچ تفاوتی نداشت. ما آن ** را شکست دادیم و این مانع از پوشیدن آن پیراهن نشد. ” آرناس نوشت. “لیسیدن زخمهایت ، ببین چه اشتباهی کردی ، ببین چه کاری را درست انجام داده ای ، خودت را تنظیم کن ، مطالعه کن چون هرگز جایی که شروع می کنی جایی نیست که تمامش کنی ؟؟؟؟ باید بدانید که یک بازی برگشت هوپر واقعی بسیار کم است. “

آرناس در ادامه گفت که رابینسون باید از قبل به فکر بازی برگشت با پاول باشد زیرا اولین مبارزه لزوماً مهم نبود. در این مرحله ، باید دید آیا رابینسون مایل به انجام چنین کاری است یا خیر ، اگرچه مطمئناً یک مسابقه برگشت نیز هزینه زیادی را به همراه خواهد داشت.

نیت رابینسون

امیلی چین / گتی ایماژ