در سالی که بازی رپ با خشونت اسلحه روبرو شده است ، گزارش های جدیدی منتشر شده است که نشان می دهد A Boogie Wit Da Hoodie ، حداقل از طریق مجاورت ، در یک تیراندازی آخر هفته درگیر شده است. اگرچه میزان درگیری وی نامشخص است ، اما HipHopDX گزارش داد که این تیراندازی پس از جشن تولد 26 سالگی یک بوگی در روز یکشنبه گذشته ، 6 دسامبر ، پس از درگیری در خیابان های خارج رخ داده است.

عکسبرداری بوگی با شوخ طبعی دا هودی

برد بارکت / گتی ایماژ

اولین سروصدای مربوط به دخالت A Boogie در این حادثه در بهترین حالت گل آلود بود ، هرچند طولی نکشید که وحشت در شبکه های اجتماعی به وجود آمد زیرا طرفداران برای برداشتن قطعات درگیر شدند. سرانجام ، یک ویدیوی WorldStar اطلاعات بیشتری را در مورد وضعیت ارائه داد. مردی که به ارائه گزارش پلیس ادامه داد تأیید کرد که راننده بوگی پس از یک شب خوشگذرانی در باشگاه RAIN در نیوجرسی به طور تصادفی به مرسدس بنز خود برگشت. در این ویدئو ، این مرد در کلانتری دیده می شود که توضیح می دهد پس از حادثه اولیه آنچه را که موفق به دیدن شده است ، می بیند:

“ماشین من درست جلوی باشگاه و سپس رپر پارک شده بود ، من معتقدم نام او A Boogie Wit A Hoodie است ، تیم او عقب ماشین من را تمام کردند. ما در آستانه تبادل اطلاعات بیمه بودیم. به دنبال آن ، چند نفر دعواهایی که من شاهد آنها بوده ام و مورد بعدی که می دانید صدای تیراندازی می شنوید. “

این ویدئو دیوانه وار عکس های فوری از آشوب به وجود آمده را نشان می دهد که در آن پلیس صحنه را ازدحام می دهد و صدای مشخص تیراندازی به صدا در می آید. در یک لحظه زودتر ، می توان دو مرد را دید که در حال مربع زدن هستند قبل از اینکه یک مرد سریع به آن پایان دهد. ردیابی حرکات A Boogie در طول مجموعه ای از کلیپ ها دشوار است ، اما ویدئو تصویری از ضرب وشتم مواد منفجره را نشان می دهد ، اگرچه از روشن کردن چراغ دقیق تر شدن آن غفلت می شود.

گزارش دیگری از The Daily Voice حاوی بیانیه ای از رئیس پلیس ، گلن اوریلی است که تایید می کند یک نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شده است. وی با تأیید اینکه “به نظر نمی رسد در حال حاضر جراحات تهدیدکننده زندگی باشد” ، “یک نفر مورد اصابت قرار گرفت و به مرکز پزشکی دانشگاه هکنساک منتقل شد.”

مراقب اطلاعات بیشتر در مورد این وضعیت در هنگام ظاهر شدن باشید. از این لحظه ، هیچ نشانه ای از آسیب دیدگی یک بوگی وجود ندارد ، و همچنین مشخص نیست که آیا خدمه او مستقیماً در تیراندازی نقش داشته اند یا نه.