شما نمی توانید در لس آنجلس باشید و فکر کنید با هرگونه تهمت نایپسی هوسل ، حتی با نشان ، می توانید از پس آن برآیید. به گفته LA Times ، گروهبان جوئل سيدانما پس از انضباط در مورد قتل نيپسي هوسل ، قربانيان تجاوز جنسي و مسلمانان از طريق پست هاي فيس بوكي ، پس از تنبيه در مورد LAPD و فرمانده كل قوا ، دادخواستي را تشكيل داد.


آماندا ادواردز / گتی ایماژ

سيدانما گفت كه “هيچ كار ناشايستي در كار انجام نداده است” اما به دليل “اظهار عقايد خود به عنوان يك شهروند خصوصي در حالي كه خارج از وظيفه است ، در حساب هاي شخصي خود در مورد رسانه هاي اجتماعي ، در مورد موضوعات مورد توجه عمومي” تنبيه شده است. وی افزود مجازات صرفاً به این دلیل است که نظرات وی “مخالف” “موضع سیاسی ترجیحی” LAPD است.

نظرات گروهبان LAPD در مورد مسلمانان در ژاپن پس از شکایت شورای روابط اسلامی – آمریکایی موجب انضباط شد. این در سال 2015 بود. سه سال سریع جلو رفت ، و دوباره پس از نوشتن پستی که گفت “همانطور که انگار با لباس رسمی هستم” منتشر کرده است ، جایی که سعی کرد ادعا کند که برت کاوانا قابل اثبات نیست ، دوباره خود را دچار مشکل کرد. مجرم به خاطر تجاوز جنسی. وی گفت که وی به “شرمساری” قربانیان متهم شده و مجدداً توبیخ شد.

اما سال گذشته ، به دنبال درگذشت نایپسی هوسل ، سیدانما به دلیل ادعای روابط باندی ، نوشتن ، نیپسی سعی کرد در نور بد نقاشی کند ، نیپ “سبک زندگی باند جنایتکار و احساسات ضد پلیس در این کشور را” در موسیقی خود ادامه داد. خواننده رپ “سبک زندگی را انتخاب کرد که در نهایت او را به کام مرگ کشاند.” علاوه بر این ، او قبل از نوشتن در اینترنت با مردم بحث کرد ، “دفعه دیگر که به کمک نیاز دارید ، با یک Crip تماس بگیرید. نه 911. “

LAPD او را به مدت یک روز به حالت تعلیق درآورد و اکنون ، او ادعا کرده است که “از نظر روانی ، اعتباری و عاطفی” لطمه ای به او وارد کرد. وی همچنین گفت ، “چشم اندازهای ارتقا و پیشرفت”.

[Via]