آیا طرفداران R&B در شرف دریافت هستند ورزوز آنها درخواست کرده اند؟ این در جولای در ضخیم منطقه بود ورزوز وقتی Keyshia Cole فشار کمی بازیگوشی را به Ashanti در مورد پیوستن به این سریال فشار داد در هنگام حضور DMX و اسنوپ داگ در این برنامه ، کیشیا کول نظرات خود را جلب کرد و از اشانتی پرسید “خوب است” ، تصدیقی که به اعتقاد برخی یک چالش جزئی بود. به زودی ، کیشیا در حالی که دوباره هواداری را که دوباره ارسال کرده بود ، نوشت: “@ Ashanti باKeyshiaCole Verzuz را انجام می دهد و بازی * را متوقف می کند و می خواهیم گریه کنیم!”

Ashanti ، Keyshia Cole ، K Michelle ، Teyana Taylor ، Verzuz
جانی نونز / همیار / گتی ایماژ

Ashanti در طی گپی با دوست خوب و همکارش Fat Joe ، گفت که اگر ورزوز با کیشیا کول چیزی بود که طرفداران می خواستند ببینند ، او به روی آن آزاد است. ما مطمئن نیستیم که Swizz Beatz و Timbaland چنین اتفاقی افتاده باشند ، اما کیشیا در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که برای ظاهر شدن در صف است.

خواننده “عشق” یک سلفی به اشتراک گذاشت و در زیرنویس نوشت: “چطور بچه ها خیلی وقته که نمی شنوی !!! مردم با حدس زدن در مورد اینکه کیشیا کول در مقابل چه کسی روبرو خواهد شد اظهار نظرهای وی را سرازیر کردند. البته نام اشانتی در ترکیب بود اما سایر مدعیان Fantasia ، K. Michelle و Teyana Taylor بودند. کیشیا حریف خود را تأیید نکرد بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم چه چیزی است ورزوز خدایان برای این کار آمده اند.