کوین گیتس که یکی از آنها نتوانست عقاید واقعی خود را به اشتراک بگذارد از یک طرفدار که به او گفت او “یک زن کاملا به نظر می رسد” در یک جلسه اخیر Live Live Instagram خسته شد.

اگر با خواننده رپ سوپراستار باتون روژ ، لوئیزیانا آشنا هستید ، می دانید که او به ندرت احساس نیاز به فیلتر شدن می کند. در ترانه هایش ، او همیشه به صراحت در مورد فعالیت های اتاق خواب خود با همسرش درکا صحبت می کند ، و در رسانه های اجتماعی ، او به سرعت پاسخ برخی از منتقدان خود ، اخیرا خنده طرفداری که رابطه ناقص خود را با Youngboy هرگز دوباره شکسته ، که گیتس در واقع خال کوبی از.

اما دود NBA Youngboy تنها چیزی نبود که او آخر هفته به آن پرداخت. در جریانی مستقیم دیگر ، گیتس در حال صحبت با پیروان خود بود که کسی در نامه اسپم اظهار نظر کرد که او مانند یک زن است. او وقت گذاشت و عقب زد.


تیموتی نوریس / گتی ایماژ

رپ با ادب گفت: “شما می گویی من شبیه یک زن کامل هستم؟ عالی است.” “من شبیه مادرم هستم ، دروغ نرفته ام. من نیز مانند پدرم به نظر می رسم اما آن را می گیرم. من هیچ كاری انجام نمی دهم.”

هرچند از كاملاً هیچ جا ، كل رفتار او تغییر كرد. لحن مودبانه او به لحنی تهدیدآمیز تبدیل شد.

گیتس ناگهان گفت: “من عوضی ات را c * m خواهم ساخت. من عوضی ات را c * m خواهم ساخت. بهتر است من را تنها بگذارید”. “من بزرگ شده ام. من سگ ماده تو را به بیرون کشور پرواز می دهم و تمام زبانم را به الاغ او می چسبانم ، پسر ، بهتر است مرا تنها بگذاری. درکا رفت دوربین را نگه دارد. عوضی به تو می گوید ، “کوین ، الاغ را لیس نمی زنی ، الاغ می خوری.” بله ، مطمئناً این کار را انجام می دهم. من خیلی خوب گربه می خورم. به خدا سوگند ، پسر ، بهتر است من را تنها بگذاری. “

وی سپس به خنده خنده پرداخت و به هوادارانش یادآوری كرد كه وقتی می خواهد هنوز می تواند بی توجه باشد. او گفت: “کاری نکن

دیوانه کننده است که چطور تمام لحن او عوض شده است. در بالا تماشا کنید.