کوین گیتس در طول سال ها یکی از جالب ترین هنرمندان هیپ هاپ بوده است زیرا خودش همیشه بدون تعارف است. بدون توجه به شرایط ، گیتس هیچ شرمنده ای از پذیرفتن آنچه که در زندگی شخصی اش تحمل می کند نیست ، حتی اگر برخی از طرفداران با پذیرش او ناراحت شوند. صرف نظر از واکنشهایی که دریافت می کند ، گیتس با مارک التقاطی فردگرایی خود به راهپیمایی ادامه می دهد. گاهی اوقات ، گیتس حتی به طور مستقیم به اینستاگرام می رود ، جایی که با طرفداران خود ارتباط برقرار می کند و به آنها اطلاعاتی در مورد زندگی خود می دهد.

اخیراً ، گیتس در میان یکی از جلسات زنده یاد شده IG بود و به هواداران اجازه داد هوا را با او به اشتراک بگذارند. با شروع ادعا كردن گيتس كه مورد ضرب و شتم قرار مي گيرد ، يكي از هواداراني كه به او زنگ زده بود ، بي احترامي نشان داد. سرانجام ، گیتس می پرسد چه کسی چنین کاری را انجام می دهد ، که منجر به گفتن طرفدار “NBA YoungBoy” می شود.

گیتس بلافاصله با گفتن “لطفا مرا آزار نده” پاسخ می دهد در حالی که با یک لبخند بزرگ بر روی فن ، می خندد. این هنرمند سپس با اشاره به اینکه می ترسد هر چند لحن کاملاً کنایه آمیز بود ، تماس را پایان داد. در گذشته ، گیتس و YB بسیار خونسرد بودند ، به خصوص با خال کوبی گیتس از خواننده رپ 21 ساله. با این وجود ، طی یک سال گذشته ، به نظر می رسد رابطه آنها وخیم تر شده است ، به ویژه با دو سال پیش Quando Rondo که گیتس را از خود جدا می کند.

علی رغم همه اینها ، واضح است که گیتس روحیه خوبی دارد و به نظر نمی رسد همه چیزهایی باشد که توسط کارهای دیوانه وار توسط فن مورد نظر به نمایش درآمده است.

کوین گیتس

پاراس گریفین / گتی ایماژ