قانون گذاران آمریكایی قطعنامه ای را برای حذف زبان از قانون اساسی درمورد متمم سیزدهم كه بندگی غیر ارادی را مجاز می داند ، ارائه داده اند.

اصلاحیه سیزدهم ، خدمتکارولین برمن / گتی ایماژ

“[The 13th Amendment] جف مرکلی ، سناتور اورگان ، در اوایل این هفته به AP گفت ، روند روند یک طبقه قدرت سفیدپوست با بدرفتاری شدید با سیاه پوستان آمریکایی ، ایجاد نسل های فقر ، از هم پاشیدگی خانواده ها و این موج حبس جمعی که امروز نیز با آن دست و پنجه نرم می کنیم ، ادامه داد.

اصلاحیه اصلی ، مجازات اعدام غیر ارادی را برای مجرمان محکوم مجاز مجاز دانسته است.

“[The resolution would] “کار اجباری غیرانسانی و تبعیض آمیز زندانیان را برای سود که برای محکومیت بیش از حد آفریقایی آمریکایی ها از پایان جنگ داخلی استفاده می شود ، از بین ببرید ،” نماینده ویلیام لسی کلی ، از سنت لوئیس ، توضیح داد.

میشل گودوین ، استاد حقوق اساسی در دانشگاه کالیفرنیا ، ایروین ، در مورد دشواری توضیح داد: “این افراد جنایتکار شدند و استفاده از همان پیام های احساسی در مورد انسانیت این افراد برای بسیاری از افراد لغو کار بسیار دشوار بود.” به دست آوردن پشتیبانی از این قطعنامه.

اصلاحیه سیزدهم برای مدتی موضوع بحث برانگیزی در سیاست بوده است. خواننده رپ و کاندیدای سابق ریاست جمهوری ، کانیه وست در سال 2018 در توییتر درباره این اصلاحیه بحث کرد و گفت: “اصلاحیه سیزدهم ، برده داری است که به معنای آن است که هرگز پایان نیافته است. ما راه حلی هستیم که بهبود می یابد.”

وی افزود: لغو نمی شود اما بیایید اصلاحیه سیزدهم را اصلاح کنیم ما نظرات همه را در سیستم عامل خود اعمال می کنیم.

[Via]