از زمان کناره گیری از بازی بسکتبال و تبدیل شدن به تحلیلگر ESPN ، کندریک پرکینز اقدامات داغ بسیار جالبی را ارائه داده است. در بیشتر مواقع می توان پراك را پیدا كرد كه بی رحمانه از افرادی مانند لبرون جیمز دفاع می كند ، كه جای تعجب نیست اگر بدانید كه چگونه لبرون به اولین و تنها حلقه قهرمانی NBA برای پكینز كمك كرد. پرکینز همچنین مدافع سرسخت کسانی بوده است که در گذشته با آنها بازی کرده است ، از جمله شخص دیگری به جز کوین دورانت.

مرد بزرگ سابق OKC Thunder در ESPN شرکت کرد اول بگیر امروز ادعا کرد که KD در واقع یک گلزن بسیار بهتر از مایکل جردن است و بزرگترین گلزن تاریخ NBA است. البته ، این موضوع منجر به بحث داغی شد که ماکس کلرمن احساس می کرد پرک حقایق را مبهوت می کند.

پرکینز استدلال خود را محکم پذیرفت و گفت اگرچه ممکن است جردن به طور متوسط ​​امتیاز بیشتری کسب کرده باشد ، این KD ثابت کرده است که در شوت زدن در بسکتبال کارآیی بیشتری دارد. یک بار دیگر ، کلرمن در این مورد اختلاف نظر کرد و گفت که اردن از هرجایی که در زمین بود به طرز باورنکردنی موثر بود.

در طول این سالها ، کارشناسان دورانت را به خاطر قدرت گلزنی وی اعلام کرده اند ، گرچه تعداد بسیار کمی هستند که او را بهترین گلزن تاریخ بخوانند. نیازی به گفتن نیست که ، پرکینز از گفتن چیزی که ممکن است با سو some ظن به آن نگاه شود ، نمی ترسد.

آیا شما با پرکینز موافق هستید؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید.

کوین دورانت

مایک استوب / گتی ایماژ