گزارش شده است كه كداك بلك در 3 نوامبر 2022 از زندان آزاد خواهد شد. رپر پس از اعتراف به گناه داشتن اسلحه غیرقانونی در زندان زندانی شد.

کداک سیاهکریستوفر پولک / گتی ایماژ

دی جی آكادمیكس تاریخ جدید را روز یكشنبه در توییتر گزارش داد: “كداك بلك به تازگی تاریخ آزادی زندان جدید را دریافت كرده است – 3 نوامبر 2022”

بلک اخیراً پس از اینکه شکنجه زندانبانان در زندان با حداکثر امنیت در کنتاکی را به زندان جدیدی در ایلینوی منتقل کرده بود. رپر ادعا می کند که مورد تحقیر بیش از حد و آزار جسمی قرار گرفته است. بلک و تیم حقوقی وی همچنین از قرار گرفتن در محل زندگی دوستان و خانواده بلک در فلوردیا شکایت کرده اند. مسافت دیدن بازدیدکنندگان را برای او دشوار کرده است.

با وجود مدت حضور در زندان ، بلک به انتشار موسیقی جدید ادامه داده است. در اوایل این هفته ، خواننده رپ فلوریدا پروژه جدیدی را با عنوان رها کرد بیل اسرائیل، با حضور Tory Lanez ، JackBoy ، Gucci Mane ، CBE و Lil Yachty.

او همچنین در شبکه های اجتماعی فعال و سبک وزن باقی مانده است. روز پنجشنبه ، پس از انتشار بیل اسرائیل، او در مورد هواداری خود برای آریانا گرانده توییت کرد: “من یک طرفدار بزرگArianaGrande هستم ،” او در توییتر اعتراف کرد. “IDK اگر این کار باعث شود پاییز با وجود او از فلوریدا ارتباط برقرار کند اما او فقط Dat را دوست دارد!”

[Via]