كایری ایروینگ در حال حاضر در آماده شدن برای فصل آینده است و در آنجا باید در كنار افرادی مانند كوین دورانت در بروكلین نت بازی كند. هواداران به طور باورنکردنی از این دو نفره بسیار هیجان زده هستند زیرا این پتانسیل را دارند که به طور کامل کنفرانس شرقی را اجرا کنند ، به خصوص که استیو نش به عنوان سرمربی هدایت می شود. ایروینگ در حال حاضر یک شروع عجیب امسال را آغاز کرده است ، زیرا آخر هفته تصمیم گرفت که در روز رسانه شرکت نکند.

اکنون ، ایروینگ توانایی رپ خود را در اینستاگرام نشان می دهد. طبق گفته Brandon “Scoop B” Robinson از سایت Heavy.com ، ایروینگ در حالی که در استودیوی خود استراحت می کرد ، برخی از میله ها را در مورد کوبی برایانت و جیانا تف کرد. بر اساس گزارش رابینسون ، به نظر می رسد که ایروینگ بیشتر اوقات بیان هنری خود را آغاز کرده است.

“ما با نیاکان در حال لرزیدن هستیم ، من کاری را که قرار است انجام دهم انجام می دهم. من دارم بوم نقاشی می کشم ، مثل یک هنرمند حرکت می کنم. مشابه پیشرفت من ، در تیمی پر از شهید حضور دارم. بهشت مامبا است ، و به جیانا آرامش می دهد ، “ایروینگ رپ کرد.

تعداد زیادی از بازیکنان NBA وجود داشته اند که تصمیم گرفته اند در رپ کردن تلاش خود را انجام دهند ، بنابراین این موضوع خیلی تعجب آور نیست. در مورد نظرات ایرپینگ ، در نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کایری ایروینگ

کریستوفر ایوانز / گروه رسانه نیوز / بوستون هرالد از طریق گتی ایماژ

[Via]