این آهنگی بود که تا آن زمان به احساسات عاطفی فرهنگ پاپ رسیده بود که جک بلک اسپیدوس را به تن کرد و رقص ویروسی خود را در حالی که دچار آب می شد کامل کرد ، بنابراین شنیدن این که “WAP” کاردی B و مگان تو استالیون دریافت نکرده تعجب آور بود یک نامزد گرمی. آهنگ مشهور شماره 1 مشهور موج عمده ای را در سرتاسر کره زمین ایجاد کرد زیرا این یک احساس ویروسی شد که مردم نمی توانند از آن سیر شوند ، اما کاردی تصریح کرد که این قطعه به دلیل عدم ارسال آهنگ به آکادمی ضبط.

دیروز (24 نوامبر) ، شخصی کاردی را متهم کرد که آخرین جایزه گرمی خود را خریداری کرده است ، بنابراین او برای دفاع از موفقیت خود در Instagram Live وارد شد. “بازی با من را متوقف کن. اما ام ، همانطور که گفتم ، من هیچ وقت برای گرمی تحت فشار قرار نمی گیرم ، اما نمی خواهم چیزی را بردارم که من می دانم الاغم را از آنچه شایسته ام کار کردم. اگر من را تحت فشار قرار دادند گرمی من می خواستم “WAP” را برای امسال ارسال کنم. من آن را ارسال نکردم. من آن را ارسال نکردم. “

کاردی افزود که او علاقه ای به دریافت جایزه ندارد – حداقل قبل از اتمام پروژه بعدی او. رپر گفت: “من تا زمانی که آلبوم خود را بیرون نگذاشتم نمی خواستم به نمایش های جایزه معرفی شوم زیرا فکر می کنم آلبوم من بسیار خوب است و این فقط معنی دارد و من روی آن بسیار کار کردم.” “من تقریباً دو سال است که روی آن کار می کنم.”

وی ادامه داد: “بعضی از آهنگ ها برای من کاملاً احساسی است زیرا من آنها را در قرنطینه انجام می دادم.” من تحت فشار قرار نمی گیرم یا هیچ چیز نیستم ، من نمی خواهم این کار را مدام انجام دهم ، دائماً چون ناراحت هستم. شما نمی توانید موفقیت من را بدست آورید. “کاردی B را در زیر در مورد حرفه موسیقی خود صحبت کنید.