کاردی بی می گوید او به طرز شگفت انگیزی از هنرمندان مرد خجالتی است و این یکی از بزرگترین دلایلی است که او با او بیشتر همکاری نکرده است.

Cardi B ، هنرمندان مردآمبر دی ووس / گتی ایماژ

وی در مصاحبه ای با بیلبورد ، پس از انتخاب شدن به عنوان زن سال ، گفت: “مسئله این است كه من خجالتی هستم و واقعاً خجالتی هستم كه با هنرمندان مرد ارتباط برقرار كنم ، صادقانه با شما صادق باشم.” که می خواهم ، من هنوز نرسیده ام زیرا می ترسم که دست دراز کنم. من همیشه کمی ستاره می خورم. من فکر خواهم کرد که گربه ای هستم ، حتی اگر بامزه باشم. “

کاردی هنوز کاملاً منظم با هنرمندان زن همکاری می کند. برای تک آهنگ بسیار موفق خود ، “WAP” ، از اوایل سال جاری ، او با مگان تو استالیون جفت شد.

وی گفت: “وقتی صحبت از نوشتن یا قرار دادن ایده های زندگی شخصی ام در موسیقی می شود ، واقعاً خجالتی می شوم.” “هنگامی که آهنگهایی مانند” مراقب باش “یا” زنگ “را اجرا می کنم ، معمولاً چشمهایم را می بندم زیرا از نشان دادن آن طرف دوست داشتنی و کبوترانه واقعاً خجالت می کشم. حتی برای مهندس خودم ، من شروع به قهقهه زدن می کنم … مثل اینکه ، “خدای من ، من نمی توانم. این خیلی شرم آور است. “” او در داستان جلد بیلبورد ادامه داد.

یکی از هنرمندان مردی که کاردی از برقراری ارتباط با او خجالتی نبود ، خواننده رپ Migos ، آفست ، است که با او یک فرزند به نام Kulture مشترک است.

[Via]