اواخر شب گذشته ، ژنه آیکو با پرش از توییتر رکورد قومیت خود را ثبت کرد ، که باعث شد او توضیح دهد که چرا اکنون از استفاده از کلمه n در اشعار خود جلوگیری می کند.

پس از اینکه یک طرفدار از او پرسید که ترکیب او چیست ، چیلومبو ترانه سرا پاسخ داد: “نجوا ، موی گربه ، آسفالت اسلاسون و شن و ماسه از ساحل ونیز.” به دنبال آن ، “من از کسی که نیمی سیاه است کمتر سیاه هستم ، اما کسی که نیمی سفید باشد نیز کمتر سفید هستم … و آسیایی کمترین چیزی است که من دارم. lol. بنابراین در این مرحله ، هر کسی که آنها می خواهند من باشد.”

وی پس از بیان اینکه در صورت عدم سیاه پوشی بیش از حد نباید آسیایی قلمداد شود ، اظهار نظری در اینستاگرام نوشت و اظهارات اولیه خود را دو برابر کرد و توضیح داد. وی نوشت ، “در واقع صبر کن! لول. من می خواهم یک چیز دیگر بگویم که امیدوارم این جمله را ساده کند” ، قبل از اینکه چرا دیگر در موسیقی خود از کلمه n استفاده نمی کند ، نوشت: “این بحث ناشی از استفاده از کلمه n در موسیقی من در گذشته بود … اجداد و افرادی که هنگام گفتن آنها احساس ناراحتی می کنند. “

وی ادامه داد: “من یک مادربزرگ ژاپنی و یک مادربزرگ کرول / دومنیک در کنار مادرانم دارم … و پدر و مادر هر دو پدرم سیاه و سفید هستند. نتایج dna من 25٪ آسیایی ، 33٪ آفریقایی و 34٪ اروپایی است.” . “بنابراین این همان چیزی است که من در توییت به آن اشاره می کردم. همچنین ، این سایت های dna هر از گاهی به روز می شوند و تغییر می کنند ، بنابراین چه کسی واقعاً می داند.”

وی در پایان گفت: “خوب ، اکنون توضیحات من تمام شده است ، قول بده که من انسان هستم و همه شما را به عنوان یک خانواده می بینم ، بدون توجه به دیدگاه من.

تصاویر از طریق نمایش مشخصات عمومی TheShadeRoom