اکران اواسط فصل از Power II: Ghost ما را تحت فشار قرار می دهد ، بنابراین شما قبلاً می دانید که 50 Cent میلیون ها دنبال کننده خود را در جریان اخبار قرار می دهد. وقتی هواداران ناامید شدند قدرت به پایان رسید ، اما Fif اطمینان حاصل کرده است که سریال او ادامه دارد. برای کسانی که هنوز نتوانسته اند در اسپین آف نمایش 50 Cent ظاهر شوند ، Power II: Ghost چهره های آشنا از سری اصلی به همراه ستاره های جدید Mary J. Blige و Method Man دارد. ما قبلاً پنج قسمت اول را دریافت کرده ایم و اکنون ، طرفداران می توانند خود را برای اولین نمایش که در 6 دسامبر در Starz آغاز می شود ، آماده کنند.

اگر در جریان سریال نبوده اید و نیم فصل اول را از دست ندهید ، Starz قسمت های قبلی را بلافاصله قبل از نمایش پخش می کند. مطابق با ضرب الاجل، این اسپین آف باعث شد “8.4 میلیون بیننده چند پلتفرمی ، پربیننده ترین نمایش جدید سریال Starz باشد”. ظاهراً آن هشتگهایی که 50 Cent در تمام پستهای وی در شبکه های اجتماعی گنجانده است ، در حال کار بوده اند.

Fif در زیرنویس در اینستاگرام در کنار یک پیش پرده تبلیغاتی تیزر نوشت: “شما می دانید که vibes POWERS … ؟؟؟؟ £ برگشت به 6 دسامبر است.” از دنیای قدرت چیزهای بیشتری به دست می آید ، زیرا 50 Cent در حال گسترش امپراتوری خود برای تصاحب همه جانبه است. گزارش شده است که در صف بعدی است Power Book III: Raising Kanan به دنبال Power Book IV: Force. پست 50 سنت را در زیر بررسی کنید.

[via]