این یک ماه شلوغ برای Megan Thee Stallion و Jeezy بود که هر دو آلبوم های جدید را تحویل گرفتند و تحویل دادند خبر خوب و رکود اقتصادی 2 به ترتیب. و گرچه نقش Jeezy در جدیدترین – و به ویژه رکوردشکنی – نبرد Verzuz مطمئناً توجه او را به خود جلب کرد ، انکار تکانه محض که The Stallion در طول ماه نوامبر تجربه کرده غیرممکن است. به نظر می رسد که خواننده رپ هوستون که مورد انتقاد منتقدان و صنعت قرار گرفته ، آماده است تا سوپراستار بعدی بازی باشد که هر بار یک ترانه دوستانه برای TikTok است.

Megan Thee Stallion Jeezy

نوام گالای / گتی ایماژ

از امروز ، HipHopNMore پیش بینی های فروش هفته اول را برای اولین بار در مگان ارائه داده است خبر خوب، که در ادامه امتیاز زیادی کسب کرد – هرچند که از نقطه شماره یک فاصله داشت ، موقعیتی که حضور پرشور K-Pop تیتان BTS و آلبوم جدید آنها بودن (که 256k واحد را جابجا کرد). در پایان مگان ، او موفق شد 92 کیلوگرم جذب کند ، که 10 کیلوگرم آن از فروش سنتی است. این آخرین نسخه فروش هفته اول پروژه قبلی او را دو برابر می کند سوگا ، که در ماه مارس 41 هزار واحد حرکت کرد.

در پایان جیزی ، سرانجام آدم برفی تلاش جدی خود را انجام داد ، اگرچه واضح است که طرفداران تنظیم شده به ورزوز علاقه چندانی به حمایت از یکی از عوامل اصلی نبرد نداشتند. در مجموع ، آخرین آلبوم Jeezy 25k فروش داشته است که 3k آلبوم از طریق نسخه های فیزیکی به فروش می رسد. به این ترتیب ، Jeezy خود را در حالی که در پایین رتبه 10 قرار گرفت ، در زیر 10 قرار گرفت ، یک اتفاق مسلماً کنجکاو است ، و می بیند که چگونه بسیاری از مردم در گرماگرم نبرد سریعاً حمایت خود را نشان می دهند ، اما بعد از صبح چنین وفاداری خنک می شوند.

به هر حال ، هفته هیجان انگیز دیگری به طور کلی برای هیپ هاپ است ، اگرچه K-Pop را هرگز نباید در یک مکان تجاری ساده گرفت. فکر می کنید مگان و جیزی در این هفت روز چگونه زندگی کردند؟

جیزی

Greg Doherty / گتی ایماژ