فاجعه دیگری خانواده براون را درگیر کرده است زیرا گزارش شده است که بابی براون جونیور متوفی پیدا شده است. گفته می شود پسر 28 ساله خواننده بابی براون و کیم وارد در خانه او در لس آنجلس واقع شده است. این خبر ابتدا توسط TMZ و داستان در حال توسعه است ، با این حال ، رسانه اظهار می کند که مقامات هنوز در خانه بابی جونیور هستند که صحنه را بررسی می کنند. در حال حاضر مشکوک به بازی ناخوشایند نیست.

این باعث چهارمین مرگ در سال های اخیر بابی براون می شود: همسر سابق وی ویتنی هوستون در آخر هفته گرمی در سال 2012 در هتل بورلی هیلتون مرده پیدا شد. علت مرگ او بعدا به دلیل بیماری قلبی و استفاده از کوکائین به عنوان غرق شدن طبقه بندی شد . سه سال بعد ، دختر این زوج ، بابی کریستینا براون ، در وانش در خانه با صورت روبرو پیدا شد. وی بعداً در کما ناشی از پزشکی قرار گرفت و پنج ماه بعد درگذشت. گزارش شده است که در سیستم وی مواد مخدر و الکل یافت می شود. در ژانویه سال جاری ، نیک گوردون ، شریک بابی کریستینا ، پس از مصرف بیش از حد هروئین ، جان خود را از دست داد.

ویتنی هوستون ، بابی کریستینا ، بابی براون ، بابی براون جونیور ، نیک گوردون ، مرگ ، درگذشت
جیسون مریت / کارمندان / گتی ایماژ

بابی براون جونیور در سال 2015 و پس از مرگ خواهر 22 ساله خود ، با انتقاد از افرادی که با بابی کریستینا رفتار می کردند ، انگار او فقط عنوان دیگری است. در آن زمان وی در توییت خود نوشت: “مردم واقعاً در مورد شما اطلاعاتی در مورد شما نمی دهند ، و تا قبل از معروف شدن یا از بین رفتن شما را دوست ندارند.” “من این موارد را نمی خواهم. این برای من زندگی واقعی است ، این زندگی من است ، خواهرم. موضوع داغ نیست.”

ما در این دوران سخت صمیمانه را به بابی براون و خانواده اش تسلیت می گوییم.

[via][via]