آخر هفته ، ویدئویی از دنج بودن ری جی با ستاره تلویزیونی واقعیت ، سارا اولیور ، در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شد که باعث ایجاد یک میلیون سوال طرفداران در مورد طلاق او از پرنسس لاو شد. خوشبختانه ، به نظر نمی رسد او تمام آنچه را که تحت تأثیر آن بوده است. همانطور که ممکن است بخاطر بیاورید ، ماه ها قبل پرنسس لاود درخواست طلاق از ری جی را داد و سپس دادخواست خود را پس گرفت ، و برای لحظه ای درخشان به طرفداران این تصور را داد که این زوج احتمالاً در حال آشتی ازدواج خود هستند.

عشق و هیپ هاپ هالیوود ستاره بارها ادعا کرده است که می خواهد خانواده اش را کنار هم نگه دارد و همسرش را خیلی دوست دارد. بنابراین تعجب آور بود که فهمیدیم ری جی اواخر سپتامبر با اوراق طلاق از پرنسس عشق تهیه کرده است. پرنسس در مصاحبه ای با کلودیا جردن برای فاکس سول گفت: “من کاملاً دستگیر شدم. دوستم برای من عکس صفحه فرستاد و او مانند او گفت:” سلام ، این درست است؟ ” وقتی از او س askedال شد که آیا علاقه ای به کار با ری جی دارد ، گفت: “نه ، ندارم. فعلاً نه ، نمی کنم.”


پل آرچولتا / گتی ایماژ

طرفداران نگران این بودند که پرنسس لاو بعد از دیدن فیلم ری جی و باشگاه دختران بد ستاره در شبکه های اجتماعی. اما یک منبع گفت اتاق سایه که اینطور نیست در زمان فیلم ، منبع فاش کرد که پرنسس “مثل بچه ها در خانه بود [she] همیشه وجود دارد “، و افزود که” هیچ رابطه ای “بین او و ری جی در حال حاضر وجود ندارد و این زوج” هنوز در مرحله طلاق هستند. “

به گفته این منبع ناشناس ، پرنسس به ری جی گفت “زندگی خود را ادامه دهد” ، و بدیهی است که دقیقاً همان کاری است که به نظر می رسد انجام می دهد.

[via]