جیمی باتلر اولین فصل باورنکردنی با میامی هیت را پشت سر گذاشت چون توانست تیم را به فینال NBA برساند. در پایان ، هیت در شش بازی به لس آنجلس لیکرز باخت ، گرچه این یک سری باورنکردنی بود که در آن هیت ها مبارزه سختی انجام دادند. فقط 73 روز پس از باخت هیت در فینال ، آنها مجبور می شوند ظرف چند هفته به دادگاه بروند ، زیرا فصل NBA رسما آغاز می شود.

این یک چرخش فوق العاده کوتاه برای هر تیمی است و واضح است که هیت و لیکرز در طی چند ماه اول فصل تأثیرات خود را احساس خواهند کرد. به گفته نیک فریدل از ESPN ، به نظر نمی رسد باتلر در مورد فصل کوتاه این فصل خیلی نگران باشد ، زیرا خاطر نشان کرد که هواداران به کمبود استراحت او اهمیت نمی دهند. باتلر فقط آماده است تا مقداری بسکتبال بازی کند.

“هیچ کس واقعاً اهمیتی نمی دهد [about Butler’s feeling]، “باتلر گفت.” من کاری برای انجام این کار پیدا کردم ، این همان چیزی است که من آماده شدم تا انجام دهم … ناخواسته یا نه. فکر می کنم بسیاری از مردم همینطور خواهند شد. هنوز [got to] به آنجا بروید و رقابت کنید. “

تیم هیت در این فصل یک فرصت عالی برای بازگشت به فینال دارد و با در اختیار داشتن باتلر ، مطمئناً حریفی سرسخت و قدرتمند خواهد بود.

جیمی باتلر

جین تیسکا / رسانه اول دیجیتال / اخبار عطارد از طریق گتی ایماژ