طی چند هفته گذشته Denver Broncos در موقعیت رفت و برگشت وضعیت بسیار پیچیده ای داشته است. قبل از امروز مشخص نبود که در آن موقعیت چه اتفاقی خواهد افتاد ، با وجود درو لاک ، برت ریپین و بلیک بورتلز ، همه در تماس نزدیک با ریسک بالا با جف دریسکل بودند که آزمایش COVID-19 مثبت بود. مشخص شد که هر سه نفر از نظر ویروس امروز آزمایش منفی داشته اند ، این بدان معناست که برای بازگشت دوباره پاک شده اند ، اما قبل از مشخص شدن این موضوع ، Quavo پیشنهاد جالبی برای Broncos داشته است.

“من می خواهم بازی کنم برایBroncos YALL هنوز به QB نیاز دارید؟” از رپر Migos در توییتر پرسید.

در صورت بی اطلاع بودن ، Quavo در واقع در زمین بسیار خوب است. در حالی که او احتمالاً یک شوت از راه دور برای رسیدن به کار بود ، به خصوص با توجه به برنامه کاری که قبلاً مشغول بود ، احتمالاً می توانست برای بازی در یک زندگی دیگر تلاش کند. با قضاوت از قرقره های برجسته او ، او کاملاً ورزشکار است و هم در فوتبال و هم در بسکتبال سرآمد است.

در صورت روشن نشدن این موضوع ، خواننده رپ تصاویر اضافی از او را از حضور اخیر در زمین و با ارسال پاس به گیرنده خود به اشتراک گذاشت.

خوشبختانه ، Broncos نیازی به زنگ زدن به Quavo نبود اما اگر در آینده با هرگونه آسیب دیدگی یا مشکلات COVID-19 روبرو شوند ، می دانند که این مرد آماده توپ زدن است.

آیا فکر می کنید Quavo آنقدر خوب است که بتواند در یک تیم NFL بازی کند؟