اگر در حال مشاهده داستان Malik Beasley ، Larsa Pippen و Montana Yao بوده اید ، خوشحال خواهید شد که بدانید تحول دیگری نیز در این زمینه رخ داده است. از آنجا که گفته می شود تقاضای طلاق از Beasley را کرده است ، یائو برای به اشتراک گذاشتن بیانیه طولانی به اینستاگرام رفته است ، و خطاب به همه کسانی که از زمان شروع شایعات تقلب به او فکر کرده اند ، صحبت کرده است.

به طور خلاصه ، یک داستان کوتاه ، چند هفته پیش عکس هایی از پیپن و بیسلی که در فرودگاه دست یکدیگر را گرفته اند ظاهر شد. طولی نکشید که طرفداران فهمیدند آنچه که آنها فکر می کردند یک عاشقانه جوان است ، در واقع یک رسوایی احتمالی تقلب است. از آنجا ، همه چیز واقعا به فن ضربه زد. او بعد از دیدن این عکسها برای خودش ، استوری در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که در آن می خوانید: “وای … من حتی این مرد را نمی شناسم.” “حقیقت همیشه به این شکل یا روش دیگر آشکار می شود.” به دنبال آن ، پیپن به داستان اینستاگرام خود نیز پرداخت و به هواداران هشدار داد كه هر آنچه را كه در اینترنت می خوانند باور نكنند. وی نوشت: “همیشه به آنچه در شبکه های اجتماعی می بینید اعتماد نکنید.” “حتی نمک شبیه قند است.”

از آنجا حتی شایعات بیشتری به گوش می رسید که حاکی از آن بود که یائو در ابتدا با Befley با بازیکن NFL کلاهبرداری کرده و این دو ماهها از هم جدا شده بودند – بنابراین ادعای خیانت Beasley با Pippen را لغو کرد. چند روز پس از تسخیر این روایت کثیف در اینترنت ، متوجه شدیم که یائو رسماً درخواست طلاق داده است. به گفته یک منبع داخلی از طریق نیویورک پست ، “مونتانا روزی که عکسها را دید ، درخواست طلاق کرد” و “هرگز تقلب نکرد و این در شخصیت او نیست. او با کسی قرار نمی گذارد. او یک خانواده است. او مراقبت از پسرش را با والدینش متمرکز کرده است. آنها پسرش اولین اولویت او است. “

از آنجا که به نظر می رسد اوضاع آرام شده است ، یائو بیانیه ای کاملاً خوش بینانه را از طریق اینستاگرام به اشتراک گذاشت. “من فقط می خواستم بگویم خیلی ممنونم به خاطر عشق و حمایت فوق العاده ای که در این مدت داشتید. اوضاع بسیار ناخوشایند بوده است و من دروغ نمی گویم. 10 روز پیش به ما گفته شد که خانه خانوادگی خود را ترک کنیم و درست مثل همه شما او نوشت: “کاملا گیج شده ام.” “هیچگونه رسیدگی خصوصی و عمومی به وضعیت و هیچ نوع عذرخواهی صورت نگرفته است. من از افرادی نیستم که اطلاعات بیش از حد را افشا کنم ، اما اگر لازم بدانم که مناسب است یا خیر.”

بیانیه کامل را در زیر بخوانید.

[via]