دکتر دره و نیکول یانگ به عنوان یک زوج متاهل به مدت بیست و چهار سال خاطرات بی شماری از خود به یادگار گذاشتند ، اما امسال اوضاع تغییر کرد و آنها تصمیم گرفتند راه های جداگانه خود را دنبال کنند. بدیهی است که این س someالات جدی در مورد امپراطوری میلیارد دلاری دکتر دره ایجاد می کند که شامل تجارت Beats By Dre وی ، چندین مشارکت تجاری دیگر و چندین دهه استاد موسیقی است.

بیشتر سال جاری ، پرونده طلاق آنها در دادگاه طولانی شده و نیکول یانگ از انتظار خسته شده است. اخیراً ، طبق گزارشی از The Blast ، وی تلاش کرد تا تهیه کننده / هنرمند افسانه ای را تحریم کند ، وی را متهم کرد که عمداً اطلاعاتی از جمله اسناد شخصی و اظهارنامه مالیاتی را نگه داشته است ، تا پول او را خالی کند و اوضاع را مجبور به راه خود کند. متأسفانه برای یانگ ، او یک ضرر دیگر متحمل شده است زیرا دادگاه در کنار Dre قرار گرفته و تلاش های او را متوقف کرده است.


کوین وینتر / گتی ایماژ

در گزارش گزارش شده توسط قاضی دادگاه عالی لس آنجلس آمده است: “دادگاه بیشتر تشخیص می دهد كه در این مرحله اعمال تحریم ها ، و با توجه به وقایع اینجا ، غیر قابل توجیه است.” این امر پس از آن صورت می گیرد که نیکول گفت دره از نشستن برای ودیعه شخصی که شامل نیکول است ، امتناع می ورزد. قرار بود همسر بیگانه در ، وی را در مورد معشوقه های ادعایی ، مالی و موارد دیگر از او س questionال کند.


کوین وینتر / گتی ایماژ

سرانجام ، آنها توافق کردند که Dre برای واریز ظاهر می شود. با این حال ، تلاش های وی برای اخذ اسناد از در بیشتر موارد بسته شده است.

ما شما را در جریان اخبار مربوط به این پرونده طلاق قرار می دهیم و به نظر می رسد حل آن مدت زیادی طول بکشد.

[via]