ایالت هاوایی در ازای مشارکت در اقتصاد محلی خود ، که در زمان شیوع ویروس کرونا ، متوقف شده است ، به کارگران از راه دور بلیط رفت و برگشت رایگان به اوهو ارائه می دهد.

هاوایی ، ویروس کرونا ، پروازهاکنت نیشیمورا / گتی ایماژ

جیسون هیگا ، بنیانگذار برنامه اقامت موقت ، معروف به “Movers and Shakas” ، به CNN گفت: “همه گیری”. “کار از راه دور را برای آینده قابل پیش بینی عادی کرده است ، بنابراین ما معتقدیم که این وضعیت فرصتی را برای ساکنان محلی فراهم می کند تا به خانه برگردند ، و افراد حرفه ای دیگر نمی توانند هاوایی را تجربه کنند ، نه به عنوان گردشگر ، بلکه به عنوان اعضای جامعه ما.”

این برنامه تا 15 دسامبر از طریق متقاضیان درخواست می دهد و 50 نفر را برای آوردن به هاوایی انتخاب می کند. متقاضیان باید حداقل 30 روز در هاوایی زندگی كنند و با تعهد چندین ساعت در هفته به یك سازمان غیرانتفاعی در اقتصاد محلی مشاركت كنند.

ریچارد ماتسویی ، بنیانگذار “Movers and Shakas “گفت “در حالی که بیماری همه گیر یک بحران عظیم است ، اما همچنین یک فرصت برای زندگی در هاوایی برای تنوع بخشیدن به اقتصاد ما فراهم می کند.”

اگر علاقه مند به انتقال به هاوایی هستید ، همانطور که SZA اخیراً اعلام کرده است ، برنامه “Movers and Shakas” را در اینجا ببینید.

[Via]