در سکته نیمه شب ، نیکی میناج سال جدیدی را دور خورشید آغاز کرد. ما انتظار داریم این سوپراستار 38 ساله بین المللی روز بزرگ خود را در کنار طرفداران فداکار خود که قبلاً با پیام های تبریک به رسانه های اجتماعی هجوم آورده اند جشن بگیرد ، اما این یادداشت شیرین مادرش بود که باعث شد بسیاری به آنها “او” بدهند. کارول مرج هرگز از تعریف مداحی دخترش متوقف نمی شود و تولد نیکی نه تنها لحظه ای دوست داشتنی مادر و دختر را به هواداران داد بلکه چند عکس برگشتی از رپر برنده جایزه را نیز به هواداران هدیه داد.

کارول مرج ، نیکی میناژ ، تولد
دیمیتریوس کامبوریس / کارمندان / گتی ایماژ

خانم مرج گفت: “در این شب ، 38 سال پیش ، من هر لحظه را گرامی می داشتم ، زیرا این آخرین شب است که قلب من را از داخل می شنوید و فردا اولین روزی است که ضربان قلبم را از بیرون می بینم.” در عنوان اینستاگرام نوشته شده است. “خوشبختی از توانایی نگهداری دختر بچه ام و من صبر نکردم تا با تو ملاقات کنم. فکر می کنم تو هم می خواستی با من ملاقات کنی چون خیلی روشن و زود آمدی.”

این یک تولد ویژه برای نیکی میناژ خواهد بود زیرا اولین تولدی است که وی در آن مادر نیز می شود. خواننده رپ در پایان ماه سپتامبر دسته پسر شادی خود را به دنیا آورد. پست مامان مرج را در زیر به همراه چند هوادار که تولد نیکی را تبریک می گویند ، بررسی کنید.