نماینده آمریکا ، الكساندیا اوكاسیو-كورتز برای دومین بار ، جمعه شب ، به طور مستقیم در Twitch پخش شد تا بازی محبوب بین ما را با محبوب ترین پخش كننده های وب سایت ها و همچنین رهبر حزب جدید دموكرات در كانادا ، Jagmeet پخش كند. سینگ

AOC ، Twitch ، در میان مااستفانی کیت / گتی ایماژ

این رویداد تا حدی توسط استریمرهای حسن پیکر (حسنابی) و رایان لتورنو (شماللیون) برگزار شد. چهره های مشهور دیگر برای شرکت در این جریان شامل ContraPoints ، Alanah Pearce ، Jack Sepic Eye ، xQc و موارد دیگر بود.

Ocasio-Cortez روز بعد افتخار کرد که این گروه قادر به جمع آوری بیش از 200 هزار دلار برای دفاع از تخلیه ، انبارهای غذا و غیره بود.

“ما این کار را کردیم!” AOC در توییتی گفت. “200 هزار دلار جمع آوری شده در یك جریان مستقیم (با هوس!) برای دفاع از تخلیه ، انبارهای غذا و غیره. این باعث می شود كه برای افرادی كه هم اكنون بیشتر به آن نیاز دارند ، چنین تفاوتی ایجاد شود. از همه شما متشكرم.”

“با تشکر از شما @ AOC!” سینگ جواب داد. “گفتگو با شما درباره اینکه چگونه می توانیم دنیای بهتری بسازیم بسیار جذاب بود. در کانادا همه چیز عالی نیست و ما با بسیاری از چالش های مشابه روبرو هستیم. اما با هم می توانیم بهتر عمل کنیم.”

AOC پیش از این ماه گذشته با نماینده ایلهان عمر از مینه سوتا به منظور ارتقاout مشارکت رای دهندگان در آستانه روز انتخابات ، جریان داشت.

[Via]