هالیوود در غم از دست دادن سرگرمی دیگری عزادار است. گفته می شود ناتالی دلسل رید 53 ساله پس از نبرد با سرطان روده بزرگ درگذشت. این بازیگر محبوب بیشتر به خاطر بازی در فیلم های 1997 شناخته شده است BAPS در کنار هالی بری و تایلر پری خانواده بزرگ خوشبخت Madea. رید همچنین در کمدی های تلویزیونی بازی کرد حوا با رپ حوا و برای عشق شما.

ناتالی دلسل رید ، حوا ، برای تو عاشق ، هالی بری ، BAPS ، مرگ ، سرطان روده بزرگ ، RIP
آماندا ادواردز / استرینگر / گتی ایماژ

مرگ ناتالی دلسل توسط Je’Caryous Johnson ، مدیرعامل Je’Caryous Entertainment تایید شد. جانسون گفت: “با اندوه فراوان و قلبهای سنگین و سنگین است که جکریوس جانسون و کل خانواده سرگرمی Je’Caryous درگذشت یکی از بازیگران / کمدین های شیرین ، فراموش نشدنی ما ، ناتالی دسل رید را غمگین می کند.” نیویورک پست.

این شرکت سرگرمی با رید در زمینه اقتباس صحنه کار کرده است BAPS جانسون اظهار داشت: “بلافاصله پس از ملاقات و كار با او ، عاشق شوخ طبعی غیرقابل انكار او شدیم. “جهان واقعاً یکی از فرشته ترین روح های خود را در کره زمین از دست داده است. شناختن ناتالی شناختن شخصی بود که از حرفه خود مراقبت و پرورش می داد. هرگز زن دیگری مانند او وجود نخواهد داشت که بدون زحمت صفحه و همچنین هر اتاقی را که در آن راه یافته روشن کند … ما همیشه شما را دوست خواهیم داشت ناتالی! “

بسیاری از عزیزان ناتالی ادای احترام به بازیگر فقید ، از جمله هالی بری را داشتند. هاله در توییت خود نوشت: “من کاملا شوکه شده ام … کاملاً دلم شکسته است. می خواهم یک دقیقه وقت بگذارم. #RIPNatalieDesselle.” بعداً او یک ویدیو را با یک ایموجی دلشکسته به اشتراک گذاشت. گفته می شود که رید یک شوهر و سه فرزند را پشت سر می گذارد. چند پیام در مورد مرحوم ناتالی دلسل رید را در زیر بخوانید. ما به عزیزان وی صمیمانه تسلیت می گوییم.

[via]