مگان فاکس پس از ماه ها نمایش خود در رابطه با Machine Gun Kelly در شبکه های اجتماعی ، درخواست طلاق داد. آخر هفته گذشته ، مگان و MGK اولین مراسم فرش قرمز خود را در جوایز موسیقی آمریکا برگزار کردند. این بازیگر قبل از بازی در “خونین ولنتاین” و “بهترین دوست سابق من” عاشقانه عاشقانه خود را با ستاره رپ راک دوست داشت. وی گفت: “یک بار در زندگی ، سحر و جادو می تواند اتفاق بیفتد. برای این مجری بعدی ، همه ما از زمان اولین حضورش در سال 2012 تحت طلسم او بوده ایم.”

از آنجایی که طرفداران نظاره گر مگان و MGK بیش از حد یکدیگر هستند ، این بازیگر با شوهر جداشده خود اختلاف داشته است ، 90210 آلوم برایان آستین گرین. آنها در طول سال با یکدیگر معامله های ظریف انجام داده اند ، اما مگان تصمیم گرفته است بلافاصله قبل از تعطیلات شکرگذاری ، گلوله را گاز گرفته و به طور رسمی درخواست طلاق کند.

فاکس و گرین در سال 2004 وقتی او 18 ساله بود و او 30 ساله بود ، ملاقات کردند. پس از سه سال نامزدی و یک یا دو جدایی ، این دو در سال 2010 ازدواج کردند. آنها در اوایل سال جاری از هم جدا شدند و سه پسر را با هم تقسیم کردند: ، 8 ساله ، بودی رانسوم ، 6 ساله و جورنی ریور ، 4 ساله. سال گذشته ، فاکس از دادگاه خواست که آخرین دادخواست طلاق وی را در آوریل 2019 رد کند.

[via]