در طول زندگی حرفه ای مگان تی استالیون موفقیت های زیادی کسب کرده است ، اما این موفقیت مخصوصاً برای رپر هوستون بسیار استثنایی بوده است. بسیاری از سیاستمداران وجود دارند که طرفداران هنرمندان رپ و هیپ هاپ هستند ، چه برای موسیقی آنها و چه برای تلاش های آنها در خارج از صنعت ، و نماینده مجلس ، ماکسین واترز ، مورد توجه هوستون هاتی قرار گرفته است.

مگان The Stallion ، MAxine Waters ، MTV VMAs ، نیویورک تایمز ، نامه
Astrid Stawiarz / VMN19 / مشارکت کننده / گتی ایماژ

Megan Thee Stallion عکسی از نامه ای را که به او نماینده ماکسین واترز دریافت کرده است به اشتراک گذاشت که در آن نماینده مجلس از خواننده رپ به خاطر قطعه اخیر ساخته شده خود برای این نیویورک تایمز. واترز نوشت: “من نمی توانم به اندازه کافی از توجه شما برای جلب توجه زنان سیاه پوست نه تنها در ایالات متحده – بلکه در همه جا تشکر کنم.”

واترز افزود: “گرچه ما اغلب بیش از حد مورد غفلت قرار می گیریم ، اما بدون شک زنان سیاه پوست چسب برای خانواده ها و جوامع ما هستند.” “و بخش مهمی از بافت این کشور.”

مگان در زیرنویس پست خود نوشت: “یکی از نکات جالب توجه در سال من دریافت نامه ای از کنگره زن @ repmaxinewaters بود.” “من بسیار افتخار می کنم که توسط چنین زنی شگفت انگیز شناخته می شوم و قول می دهم که از صدایم استفاده کنم و دیگران را به استفاده از صدای خود ترغیب کنم.” مگ پس از به اشتراک گذاشتن نامه ، هنگامی که ویدیوی دیگری را بارگذاری کرد نشان داد که زانوهای او هنوز مثل همیشه قوی هستند ، دوباره به عمل جنجالی پرداخت. پست های خواننده رپر نامزد گرمی را در زیر بررسی کنید.