او چندین بار در مورد حادثه تیراندازی ژوئیه مربوط به Tory Lanez در Instagram Live Live صحبت کرده است ، در نیویورک تایمز op ، و اخیراً جزئیات مربوط به نسخه خود را از رویدادها با GQ مجله ، اما طبق باشگاه صبحانه، آنها مجاز به لمس موضوع نبودند. آنجلا یی نمایش ها را تحویل می داد گزارش شایعه وقتی Charlamagne Tha God و DJ Envy از شنیدن جزئیات مگان در به اشتراک گذاشتن داستان خود با مجله کمی متعجب شدند. آنها اظهار داشتند كه تیم وی به صراحت اعلام كردند كه همه س questionsالات Tory ممنوع است و میزبانان صحیح نبودند كه هنرمندان سیاه پوست اطلاعات رسانه های سیاه را كه به “انتشارات سفید” می دهند انكار كنند.

“او همه اینها را به GQ گفت؟” Charlamagne Tha خدا پرسید. “مگ قرار بود این هفته اینجا باشد اما او … آنها لیست طولانی لباسهای مختلف داشتند که نباید با او صحبت کنند و همه اینها مربوط به توری لانز و مربوط به اوضاع بود.” دی جی Envy مداخله کرد و اضافه کرد ، “من فکر می کنم این دیوانه است زیرا وقتی او انتشارات White را انجام می دهد ، او می تواند در مورد همه چیز صحبت کند و صحبت کند اما وقتی به مطبوعات سیاه و انتشارات Black می رود ، لیستی وجود دارد که برچسب ارسال می کند که [says]، “از او در این مورد نپرسید ، در مورد این صحبت نکنید ، در مورد آن صحبت نکنید.”

Envy اضافه کرد ، “اما ما کسانی هستیم که از او حمایت می کنیم و او را نگه می داریم و موسیقی او را پخش می کنیم و در مورد همه کارهای خوبی که او انجام می دهد صحبت می کنیم و همه چیزهای دیگر را مرور می کنیم.” شارلام گفت که اگر GQ آیا می خواهد مگان را “رپر سال” معرفی کند ، “آنها” باید بر روی رپ او تمرکز کنند ، درست است؟ “

آنجلا یی در این زمینه تقلب کرد و گفت که این مقاله حرفه مگان را پوشش می دهد ، اما این بخش برای آن ارائه شده است گزارش شایعه در مورد لانز بود “سلام به مگ. بهترین آرزوها را برای او در اولین آلبومش دارم خبر خوب“، گفت شارلاميون.”

یی یک بار دیگر وارد عمل شد تا اضافه کند که غالباً این لیبل ها ، مدیریت و کارگزاران هستند که آن لیست ها را بدون اطلاع هنرمند به رسانه ها می فرستند. چارلمن موافقت کرد و گفت که او “مثبت است که او نیست” اما “انجام چنین کاری برای نمایندگانش بسیار سخت است.” بحث زیر را بررسی کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=IylmxCr01lM