همه کارهای یک روزه برای مولاتو است. فقط یک روز پس از انتشار گزارش هایی مبنی بر اینکه وی قصد دارد نام صحنه تحقیرآمیز خود را تغییر دهد ، همین کار را کرد بزرگ سر و صدا از توییتر ، نشان داد که او گفت رنگ گرایی در برنامه واقعی نیست ، کلوپ هاوس طبیعتاً ، آنها با تمام قدرت به اظهارات او پاسخ می دهند.

رپر “B * tch From Da Souf” از هفته گذشته در آب داغ بود ، زمانی که او اعلام کرد که خود را سیاه یا سفید نمی داند ، اما همانطور که از نام او پیداست ، مولات – کلمه ای قدیمی ، جنجالی و توهین آمیز . وی در گفتگو با HipHopDX از جوایز BET Hip-Hop ، در توضیح اینکه چرا در فکر تغییر نام خود است ، گفت: “این یک بحث است که من هر روز آن را می شنوم و می بینم. “بنابراین من دروغ می گویم که نه می گویم هرگز به این فکر نکرده ام. اما در حال حاضر نمی توانم خیلی زیاد بگویم ، زیرا بخشی از یک چیز بزرگتر خواهد بود.”

شاید او بخواهد اکنون بیش از فقط نام خود را تغییر دهد ، زیرا طرفداران به سمت توییتر هجوم می آورند تا او را در مورد آخرین اظهار نظر خود در مورد موضوع جلب کنند و این منفجر می شود. حتی برخی از طرفداران او را با گربه دوجا مقایسه می کنند و خواستار دریافت همان میزان افترا هستند که دوجا در جریان رسوایی مربوط به نژادپرستی در تابستان گذشته انجام داد.