اگر کوین گیتس را در شبکه های اجتماعی دنبال می کنید ، قطعاً دیده اید که خواننده رپ 34 ساله با لبخند بزرگی بر لب ، روی غذا شما ظاهر می شود ، با خانواده اش می گذرد یا فقط به کارهای روزمره خود می پردازد.

از اواخر وقت ، او فیلم های 30 دقیقه ای را بارگذاری می کند که او را در ماشین ، فروشگاه و موارد دیگر نشان می دهد ، فقط زندگی خود را سپری می کند و خوشحالی تازه پیدا شده خود را به نمایش می گذارد. او واقعاً زندگی خود را منظم کرده است ، به فرم رسیده و وقت بیشتری را با همسر و بچه های خود پس از زندان سپری کرده و عناصر سمی را از موجود قدیمی خود دور کرده است. بعد از اینکه The Shade Room یکی از آخرین به روزرسانی های خود را منتشر کرد ، وارد قسمت نظرات شد تا توضیح دهد که چرا این روزها چنین هاله ای مثبت برای او پیدا کرده است.

کوین گیتس که خواندنش بسیار دلچسب است ، گفت: “theshaderoom همه ستایشها را از خداوند متعال ، برای اولین بار در زندگی ام می توانم لبخند بزنم.” “من آزادم ، دیگر در خیابان نیستم – من رنج کشیده ام و به شدت هزینه کرده ام ، اما هرگز تحت فشار قرار نگرفته ام تا آگاه باشم زنده بودن است من شاهد چیزهایی بوده ام که قوی ترین آنها نمی تواند معده ، من خانواده و دوستانم را مجبور کرده ام که علیه من مخالفت کنند ، اما در تمام این مدت من ایستاده ام همه شما را دوست دارم – شما را به چالش می کشم که زندگی کنید در بسته شدن ، هنگام خروج می آیم – قائم ، مستقل ، و نترس ، # خزاع به زودی می آید # یک روز زیبا داشته باش # روز_بازی ».

در داستان جلد اخیر ما با گیتس ، رپر جزئیات آغاز سفر خود به سمت خوشبختی را شرح داد. اگر از طرفداران او هستید ، شما را تشویق می کنیم که اینجا را بخوانید.