توییتر مانع احساسات آنها نسبت به ملکه نایجا نشده است. دیشب ، نام او بیش از آنکه حساب کنیم ، در میان گل و لای کشیده شد. گرچه ممکن است غریزه شما این باشد که او حتما کاری انجام داده است که مستحق این تهمت باشد ، اما واکنش ناگهانی ظاهراً از هیچ جا به وجود آمده است.

اشتباه نکنید ، ملکه نایجا در گذشته با مواردی مانند زیرنویس های توهین آمیز اینستاگرام ، به طور ناخواسته طرفداران خود را به راه انداخته است – اما چیزی برای فورا نفرت او در 24 ساعت گذشته آنلاین نیست آنچه در ابتدا شروع شد به این صورت که یک طرفدار تصادفی توییتر عکسهای کنار هم از او و ژنه آیکو را به صورت کباب در رست ملکه نایجا گل می کرد. به نظر می رسد طرفداران R&B علاقه چندانی به خواننده نداشته اند. در واقع ، کاملاً برعکس.

سرانجام ، توئیتر حتی بی رحمانه تر شد و تحقیق فعالانه ای را آغاز کرد – به دنبال هر دلیلی برای نفرت از او. حتی برخی غیر منطقی او را مقصر تمام واکنش های اخیر و غیرمرتبط با سایر هنرمندان می دانند.

واضح است که هفته ملکه نایجا شروع تقریباً خوبی دارد. پوشش نقره ای این است که نمی تواند خیلی بدتر شود ، بنابراین در اینجا امیدواریم که اعتبار او در توییتر تغییر کند.