روز گذشته ، در جشن تولد دوست پسر خود ، تولد 27 سالگی کلارنس وایت ، ملکه نایجا اطمینان داد که جهنم او را نابود خواهد کرد. خواننده “رویا” یک کوروت براق جدید به وایت هدیه داد و برای تشکر از او ، به اینستاگرام رفت تا سری چرخ های جدید خود و زنی که آن را برای او خریده است سر و صدا کند. کوئین همچنین به اینستاگرام رفت تا عکسی از وایت و زیرنویسی طولانی برای او تولدت مبارک را به اشتراک بگذارد.

او نوشت: “تولدت مبارک به خشک ترین ، واقعی ترین ، باهوش ترین ، جذاب ترین ، بهترین ریش داشتن ، لب های آبدار ، بازی ps5. مردی که من تا به حال دیده ام”. “من خیلی دوستت دارم عزیزم پیر شدی! 27 سال و بیشتر برای رفتن بهclarencenyc .. بیایید امشب روشن شویم” و با قضاوت بر اساس آخرین پست اینستاگرام وایت ، با خیال راحت می توانیم بگوییم که شب آنها واقعاً “روشن” شده است.

وایت کلیپی از سواری جدید خود را با عنوان “شب گذشته واقعاً یک فیلم بود”. “من وسط گرفتن پول DDG در استخر بودم و ملکه مثل اینجا بود که من این ژاکت را برای شما تهیه کردم زیرا بیرون هوا سرد است اما من مثل این هستم که بیرون نمی روم و یخ می زند.” او ادامه داد ، در مورد ترفندهای زیرکانه ملکه برای سوار کردن وی به جاده توضیح داد. “او دوست دارد که شما می خواهید به بیرون بروید. من به بیرون می روم و کودک من یک کوروت به من داد و بر روی آن شیار نصب کرد و نام من را در سر قرار دادم که برای کلمات گم شده ام اما شما واقعی ترین و من شما را دوست دارم 4L.” این دو هدف جدی زن و شوهر است.