به گزارش TMZ ، پس از فراخواندن پلیس و SWAT به خانه وی ، دکس معروف در گزارش خشونت خانگی ذکر شده است. پلیس در مورد وضعیت داخلی خانه دکس نکته ای دریافت کرد که تماس گیرنده آن را خشونت آمیز توصیف کرد. تماس گیرنده همچنین ادعا کرد که معروف دکس در داخل خانه خود اسلحه گرم حمل می کرده است.

گفته می شود این زن که گفته می شود دوست دختر سابق وی است ، بریدگی هایی در او ایجاد کرده است. پلیس گفت که آنها معتقدند Famous Dex هنوز در خانه است و برای تهیه نسخه پشتیبان از SWAT تماس گرفتند.

پلیس گفت که آنها همچنین ویدیویی را دیدند که Dex معروف در رسانه های اجتماعی منتشر کرد که در آن اسلحه در دست داشت ، به طور خاص یک نیمه اتوماتیک TEC-9 با یک مجله مهمات به وضوح قابل مشاهده است. وی در این ویدئو خطاب به هواداران صحبت می کند و ضمن قدردانی از انتقادات نسبت به مصرف مواد مخدر ، قدردانی می کند. سخنرانی او در کل کلیپ کاملاً نامفهوم است.

هنگامی که پلیس توانست وارد خانه شود ، دیگر نتوانستند Famous Dex را پیدا کنند. مشخص نیست که او از خانه خارج شده یا حتی در وهله اول در اینجا بوده است اما پلیس هنوز او را به عنوان مظنون گزارش خشونت خانگی جنایتکارانه که پلیس در حال تحقیق درباره آن است ، ذکر می کند.

در حالی که پلیس این فیلم را نگران کننده توصیف کرده است ، NLE Choppa همچنین نگرانی خود را در مورد Famous Dex در آخر هفته به دلیل استفاده از مواد مخدر ابراز کرد. بعدا دکس با قدردانی پاسخ داد ، اگرچه مشکل را کم اهمیت جلوه داد.

ما شما را در مورد وضعیت Dex به روز می کنیم.

[Via]