اخبار تکان دهنده از قتل Mo3 در روز روشن همچنان در صنعت طنین انداز است. یک ماه پیش ، Mo3 ، به نام واقعی Melvin Noble ، در بزرگراه دالاس در زادگاه خود رانندگی می کرد که با یک نفر دیگر در جاده درگیر شد. وی وسیله نقلیه خود را متوقف کرد و برای فرار از آن خارج شد ، اما فرد مظنون در حین شلیک به دنبال رپر رفت. فرد مظنون از آنجا رانندگی کرد و مقامات سعی در جمع آوری اطلاعات برای کشف فرد یا افراد مسئول داشتند.

در روز چهارشنبه (9 دسامبر) ، اخبار فاکس 4 گزارش داد که دستگیری انجام شده است. کیون دونترل وایت ، 21 ساله (برخی گزارش ها 22 ساله است) “به اتهام قتل برای شخص ممنوعه ای که اسلحه گرم کرده بود تحت بازداشت قرار گرفت.” پیوند وایت هنوز مشخص نشده است و پلیس معتقد است که وی شخصی است که قبل از کشتن وی با خونسردی Mo3 را در بزرگراه تعقیب می کند.

به دنبال مرگ دوست و همکارش ، بوسی بداز در مراسم دفاعی Mo3 در دالاس شرکت کرد. در حالی که در آنجا بود ، در هنگام حمله به وانت دونده سرعت Boosie هدف اصابت گلوله قرار گرفت. رپر یک گلوله به پای خود برد و در حال بهبود است. شایعاتی مبنی بر اینکه بوسی پای خود را از دست می دهد وجود داشت ، اما خواننده رپ بعداً این گزارش ها را رد کرد.

[via][via]