برند Yeezy كانیه وست با آدیداس طی چند سال اخیر به یك شركت میلیارد دلاری تبدیل شده است و به راحتی می توان چگونگی آن را فهمید. Yeezys برخی از مهمترین کفشهای ورزشی در جهان است و طرفداران همیشه آماده هستند تا مقداری پول تهیه کنند تا بتوانند جفت های خود را بدست آورند. شاید یکی از هیجان انگیزترین Yeezys که تا به حال شده است Adidas Yeezy Boost 350 V2 “Zebra” است که در اوایل سال 2017 آغاز به کار کرد. طی چند سال گذشته ، برخی از ذخایر وجود داشته است ، و اکنون یک مورد دیگر در افق است.

امروز ، آدیداس وجود این ذخیره جدید را تأیید کرد ، اگرچه قرار است یک انحصار منطقه ای باشد. در توییت زیر می بینید که این موارد فقط در اروپا و آمریکای لاتین دوباره جمع می شوند ، به این معنی که کسانی که در آمریکای شمالی هستند مجبور به از دست دادن هستند. انصافاً ، نمایندگی آمریکا در فضای کفش ورزشی بیش از حد نشان داده شده است ، بنابراین از دست دادن یک بار دیگر به کسی آسیب نمی رساند.

در مورد تاریخ این بارگیری مجدد ، این در روز پنجشنبه ، 10 دسامبر برگزار می شود ، بنابراین اگر در یکی از مناطق انتخاب شده هستید ، مطمئن باشید که کیف پول خود را فقط ظرف چند روز آماده می کنید. قرار است این ذخیره مجدد محدود باشد ، به این معنی که گرفتن یک جفت کار آسانی نخواهد بود.

در نظرات زیر ، رنگ مورد علاقه 350 V2 خود را به ما بگویید.

تصویر از طریق آدیداس