متیو مک کاناهی ریا در هالیوود را پس از انتخابات سال 2020 در رابطه با انکار باخت طرفداران ترامپ در پادکست راسل برند محکوم کرد زیر پوست.

متیو مک کاناهی ، انتخاباتNurPhoto / گتی ایماژ

“[There is] نوعی بی دستی ، مانند ، “اوه ، آنها لال هستند ، آنها به Brexit رأی می دهند ، آنها به ترامپ رأی می دهند.” من آن را دوست ندارم و دوست ندارم آن را بشنوم. ”برند در اپیزود هفته گذشته گفت.

مک کاناهی پاسخ داد: “چیزهای زیادی وجود دارد [of people] در آن چپ غیر لیبرال که کاملاً تسلیم ، حمایت و حمایت می کند و نسبت به 50 درصد دیگر مغرور است. “

“من مطمئن هستم که شما در صنعت ما چنین دیدید كه ترامپ چهار سال پیش به رای گذاشته شد ، آنها انكار می كردند كه واقعی بود. برخی از آنها در انکار مطلق بودند. ”مک کانهی ادامه داد.

“[Now] به نظر می رسد بایدن پسر ما است. اکنون حق انکار را کسب کرده اید ، زیرا طرف آنها اخبار جعلی دارد. و من می فهمم ، آنها اخبار جعلی را خورانده اند. هیچ کس نمی داند چه جهنمی را باید باور کرد ، درست است؟ او تمام کرد.

مک کاناهی هفته های اخیر برای تبلیغ کتاب جدید خود یک مطبوعات اجرا کرده است ، چراغهای سبز این کتاب خاطره ای است که در مورد زندگی اولیه ، خانواده و شهرت او در پی نقش آفرینی در او بحث می کند گیج و گیج.

https://www.youtube.com/watch؟v=cOkIHQ326JU

[Via]