آتلانتا ، از طریق میشیگان ، خواننده رپ ، خواننده و تهیه کننده ، ماریو جودا ، جوان 21 ساله ، در قسمت این هفته از رادیو مافیای HNHH و دی جی پل که او جک تمام معاملات است. این تهیه کننده خودآموز فاش کرد که تا پایان سال 2019 ، او حتی فکر نمی کرد که یک هنرمند باشد. در عوض ، او قصد داشت مهارت های ضرب آهنگ خود را افزایش دهد و به کار با هنرمندان آینده بپردازد. اما هدف او به سرعت تغییر کرد ، وقتی فهمید که پیدا کردن یک هنرمند برای مطابقت با اخلاق کاری اش چقدر دشوار است ، و در نهایت عملیات خود را به یک نمایش یک نفره تبدیل کرد – تبدیل شدن به تهیه کننده و خود هنرمند.

اگر تا به حال این امتیاز را داشته اید که به یکی از آهنگ های یهودا ، مانند “Die Very Rough” (در زیر) ، گوش دهید ، پس احتمالاً از قبل آگاهی دارید که صدای وی چقدر بی نظیر است. برای کسی که در 21 سالگی در یک منطقه موسیقی بدون مارک صفر شود ، قطعاً مقدار مشخصی از خلاقیت و استعداد را می طلبد – واقعیت این است که یهودا همه کارها را به تنهایی انجام می دهد حتی چشمگیرتر است.

https://www.youtube.com/watch؟v=4IXOM4Q2Apc

این هنرمند فاش کرد که از نوجوانی شروع به ساختن ضربات کرده است و همیشه بیشتر از اینکه یک هنرمند جلوی مرکز باشد ، قصد دارد بیشتر از یک پشت صحنه عمل کند. وی گفت: “من فقط بیت می ساختم ، سعی می کردم با هنرمندان و همه چیز از این قبیل کار کنم.” “من از کار با هنرمندانی که جدی نبودند خسته شدم. سعی می کردم با n * ggas کار کنم و n * ggas کار واقعی انجام نمی داد.”

متعاقباً ، یهودا تغییر قلبی پیدا کرد – به جای اینکه برای هنرمندان دیگر ضربان ایجاد کند ، بدون اینکه از توانایی های طبیعی خود مطمئن باشد ، شروع به ساختن ضربات برای خودش کرد. وی اعتراف كرد: “من حتی نمی دانستم كه می توانم آواز بخوانم.” هنگامی که جودا از او در مورد تأثیراتش س askedال شد ، توضیح داد که موسیقی راک ژانر اصلی اوست ، از Breaking Benjamin ، Five Finger Death Punch و Pantera بعنوان الهامات خود نام برد. وی خاطرنشان كرد: “من واقعاً عاشق موسیقی راك هستم.”

“مرد ، قبلاً هرگز مشكل نشده است” ، او ادعا می كند راك و هیپ هاپ. “من می خواهم آن را مشبک کنم. می خواهم آنها را کنار هم بگذارم.” آیا شما با این جمله موافقید؟

مصاحبه کامل را در بالا بررسی کنید.