آژانس رایگان برای همه 30 تیم NBA یک زمان وحشی بوده است زیرا آنها به دنبال فهرست بازیکنان خود برای فصل آینده هستند. با شروع رقابت های 2020-2021 فقط یک ماه دیگر ، تیم ها تمام تلاش خود را می کنند تا بهترین ترکیب اصلی را داشته باشند ، در حالی که به نیمکت خود عمق می بخشند. به عنوان مدافع عنوان قهرمانی ، برای لس آنجلس لیکرز که قبلاً درگیر بازیکنانی مانند دنیس شرودر و مونترزل هارل شده است ، حرکت بزرگی انجام شده است.

بعد از اینکه دویت هوارد با فیلادلفیا 76ers قرارداد بست ، مشخص شد که لیکرز باید به دنبال یک مرد بزرگ پیشکسوت برود و اکنون ، مارک گاسول در چشم آنها است. گاسول همین چند سال پیش توانست با تورنتو رپتورز به یک عنوان قهرمانی دست یابد و او دارای شجره قهرمانی لازم برای تکرار لیکرز است. ناگفته نماند ، به گفته شمس چارانیا از Athletic ، علاقه هر دو طرف متقابل است.

به تازگی ، سرژ ایباکا ، ستاره سابق رپتورز با لس آنجلس کلیپرز قرارداد امضا کرده است ، این بدان معناست که اگر گاسول به لیکرز برود ، رپتورها طی دو فصل گذشته چهار بازیکن خود را به تیم های مستقر در لس آنجلس از دست داده اند. البته دو بازیکن دیگر کاخی لئونارد و دنی گرین هستند.

برای اخبار بیشتر آژانس های رایگان NBA ، آن را در HNHH قفل نگه دارید.

مارک گاسول

کوین سی کاکس / گتی ایماژ