هفته گذشته ، Lil Yachty یک عکس کاملاً زن و شوهر با یک زن در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. طبیعتاً – از آنجاییکه فصل کاف است – طرفداران ادامه می دهند که خانم موجود در عکس خود ، یک طراح لباس به نام سلانگی ، ممکن است فقط دوست دختر او باشد. وی عنوان این عکس را نوشت: “این ussssss است”. لباس های آنها و همینطور پست های اینستاگرامی سلنگی نشان می دهد که این دو در تعطیلات لوکس و در جایی سرد لذت می بردند.

نه Yachty و نه Salangie شخصاً درمورد وضعیت روابط خود اظهارنظری نکرده اند. اما میامی جوان دختران شهر ، مهر تأیید خود را بر روی عکس خود گذاشت و در مورد دو شکلک چشم قلب توضیح داد.

در حالی که بسیاری از طرفداران و دوستان Yachty حمایت خود را از دوست دختر احتمالی جدید خود با اظهار نظر در مورد عکس آنها نشان دادند ، او از این فرصت استفاده کرد و در مورد جنسیت خود در توییتر صحبت کرد – چیزی که در گذشته مورد سوال بوده است ، به گفته وی. یا این ، یا او فقط برای سرگرمی شعرهای Playboi Carti را نقل می کرد. او نوشت: “آنها فکر می کردند من همجنسگرا هستم.” بنابراین ، اگر هرگز رابطه جنسی Lil Yachty مورد بحث بود ، اکنون می دانیم که او شرکت زنان را ترجیح می دهد.

در زیر همه عکسهای مربوط به طایفه برفی او و سلانگی را ببینید.