هر چقدر ترامپ تلاش کرد ، به نظر نمی رسید حمایت از رپرها بتواند به او کمک کند تا جو بایدن را شکست دهد. لیل پمپ که همیشه شسته شده بود ، با وجود عدم ثبت نام برای رای دادن ، در راهپیمایی ترامپ ظاهر شد. 50 سنت گفت که او به ترامپ رأی می دهد ، اگرچه بعداً از حمایت خود پس گرفت.

هر چند تکان دهنده ترین نشانه مشترک توسط لیل وین بود. برای کسی که به اندازه هر کس دیگری از دنیای واقعی جدا باشد ، حمایت وین از دونالد ترامپ ظاهراً بر اساس آنچه رئیس جمهور قصد دارد برای جامعه سیاه پوستان انجام دهد ، بلکه همچنین طرح مالیات بود.

“فقط یک جلسه عالی باrealdonaldtrumppotus داشت علاوه بر کارهایی که تاکنون با اصلاحات جنایی انجام داده است ، این پلاتین مالکیت واقعی جامعه را در اختیار خواهد گرفت. او به سخنان امروز ما گوش فرا داد و اطمینان داد که این کار را می کند و می تواند انجام دهد. انجام شد ، “وین در کنار عکسی از خودش در یک ژاکت بزرگ در کنار ترامپ توییت کرد. رئیس جمهور وین را “یک فعال از نظر مثبت” خواند.

همانطور که می توانستید انتظار داشته باشید ، واکنش زیادی برای تایید وجود داشت. ظاهراً وین در حالی که بقیه افراد رپ سرشان را می خاریدند دوباره به پوسته خود برگشتند. با این حال ، به نظر می رسد که وین درباره علامت مشترک غیرمنتظره است بدون سقف 3. Weezy F. Baby با استفاده از سابقه موفق Future و Drake “زندگی خوب است” رپ می زند:

کار کردن بر روی شیاطین من ، این زیباست
و از آن ریسلینگ ، او فوق العاده شل است
من آن را سیگار می کشم ، او می گوید از آن عبور کن ، او بیش از حد کار می کند
مالیات من را انجام نداده ام ، لعنتی با ترامپ

متأسفانه برای وین ، مطمئناً تأثیر او در حوزه سیاسی همان اندازه ای که در حوزه رپ دارد را نداشت.

https://www.youtube.com/watch؟v=KTdRPXYaMkY