در طی هشت ماه گذشته ، بیماری همه گیر COVID-19 ویرانی در کل جهان به وجود آورده و در بیشتر موارد ، زندگی را به حالت تعلیق درآورده است. با نزدیک شدن به علامت یک ساله بیماری همه گیر ، مشخص است که مردم از این وضعیت خسته شده اند و به چیزی امیدوار بوده اند که بتواند نظم را برقرار کند. خوب ، به نظر می رسد که همان چیز رسیده است زیرا شرکت های زیادی واکسن های موثر COVID-19 را اعلام کرده اند که اکنون در انتظار تأیید هستند.

انگلیس واکسن جدید Pfizer را تأیید کرده است و روز سه شنبه 800 هزار نفر می توانند آن را استفاده کنند. هنرمند لوپه فیاسکو این تیتر خوش بینانه را دید و به اینستاگرام خود رفت و در آنجا اشاره کرد که فقط کسانی که واکسینه شده اند مجاز به حضور در نمایش های او هستند. اگرچه بررسی چنین چیزی دشوار است ، اما نمی توان انکار کرد که لوپه فقط می خواهد هوادارانش را ایمن نگه دارد.

با وجود نظریه های توطئه درباره ویروس که بیداد می کند ، احساسات ضد واکس زیادی وجود دارد که در نهایت منجر به واکنش قطبی در بخش نظرات لوپه شد. برخی از طرفداران احساس می کنند که این هنرمند طرفداران خود را به یک مسیر خطرناک هدایت می کند ، گرچه نمی توان فهمید که این واکسن های جدید به طور موثر آزمایش شده اند.

در هر صورت ، واکسن ها همچنان یک موضوع قطبی هستند و به زودی تغییر نمی کنند.

لوپه فیاسکو

DAVID CROTTY / پاتریک مک مولان از طریق گتی ایماژ