فقط چند ماه دیگر ، دو سالگی می شود از زمان شلیک و کشته شدن نیپسی هوسل در خارج از فروشگاه لباس ماراتون در لس آنجلس. این خواننده رپ 33 ساله و فعال جامعه در حال صعود شهاب سنگی در صنعت بود زیرا نه تنها به عنوان یک نیروی مثبت در بازی رپ شهرت داشت ، بلکه در میان همتایان خود و برای نسل های بعدی یک رهبر بود. پرونده اریک هولدر مظنون به تیراندازی در حالی آغاز می شود که ادعای قتل در آستانه دادرسی در آستانه دادگاه است ، اما در حالی که دادستان ها برای نیپسی ، شریک دیرینه او و مادر فرزندش ، لورن لندن ، عدالت را دنبال می کنند ، برای یادآوری عشق به زندگی او ، کمی هنر بدن اضافه می کند.

پس از قتل نیپسی ، لورن لندن تصویری واقعی از نیپسی را در بازو گرفت. سال گذشته هنگامی که او تصویری از جوهر را به اینستاگرام به اشتراک گذاشت ، عنوان را اضافه کرد ، “عشق واقعی هرگز نمی میرد. وقتی مرا می بینی ، همیشه او را خواهی دید #LoveYouHussle #TMC.” این بازیگر این ادای احترام را با دیگری پیگیری کرده است ، این بار یک یادداشت عاشقانه ساده اما شیرین را که گفته می شود برای او نوشت کپی کرده است.

در این تاتو آمده است: “2 لورن ، تو قلب من. تو را بیشتر دوست دارم !!! – ارمیاس”. عشق زندگی می کنند محله Nip. تاتو زیر را بررسی کنید.